Gå til innhold

Orgasme i søvne...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare hyggelig når det skjer med kjæresten i senga, men det har også skjedd meg under soving i fellesrom (på ferie f.eks). Det er litt kjipere... (Hvor høylytt var jeg egentlig?) Særlig i og med at det er intense greier.

Videoannonse
Annonse
Gjest birry93
Skrevet

Uff da, det kan jeg tenke meg er litt pinlig ja, iallefall om det var høylytt.

Skrevet

Ja, det har skjedd meg flere ganger.

Det rare er at jeg sliter med å få orgasme i våken tilstand, bruke vibrator, og selv da er det ikke alltid at det går. Og så får jeg det til mens jeg sover, og det virker attpåtil som om jeg ikke bruker hender, for de ligger ofte uskyldig oppå dyna eller ved puten når jeg våkner med orgasme.

Jaja. Herlig måte å våkne på, skulle ønske det skjedde oftere :gjeiper:

Jente 22.

Gjest birry93
Skrevet
Jaja. Herlig måte å våkne på, skulle ønske det skjedde oftere :gjeiper:

Bedre enn den jæ..... vekkeklokka iallefall. :gjeiper:

Gjest rabrabara
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd en del ganger. Like deilig overraskelse hver gang.

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det noen ganger. Sist gang var den utrolig intens! Varte lengre enn en vanlig orgasme og var veldig sterk. Deilig å våkne slik... :)

Gjest Kinkyetoya
Skrevet

jaaa flere ganger. Gjerne når det er en stund siden jeg har hatt sex. Våkner som regel akkurat i det det går :D

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja. Alltid like forvirret når jeg våkner :fnise:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Senest i natt, og det dunker og styrer på fortsatt etter jeg har våknet. Det er gøy, men jeg føler meg så brukt og skitten av min egen tankegang ;(

Som gutt, hender det jeg får voldsomme orgasmer i søvne og våkner av min stønning og orgasmekramper som får meg til å riste ukontrollert, digg as:)

Orgasmene i søvne, er ca like sterke og gode som de i våken tilstand:)

Gjest Katten.
Skrevet

Verken jeg eller madammen får orgasme i søvne - men det hender vi våkner til at vi er i full gang med hverandre :lur:

Skrevet

Det hender av og til at det skjer. Jeg har ikke hatt noen mann på en stund, og å onanere gjør jeg uhyre sjelden, så da hender det at kroppen krever sitt om natten. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...