Gå til innhold

Orgasme i søvne...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da er jeg jo ferdig, dummen.

Ja, men faen da, du klarer da en til :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Når jeg ikke har hatt sex eller kost på en stund, så får jeg orgasme mens jeg sover - de er gjerne deiligere enn i våken tilstand og kommer gjerne som følge av den type drømmer. Jeg vet at gutter av og til bruker å få det, men er dette også vanlig blant jenter? Nysgjerrig...

OFTE!! det er vanvittig deilig! og kjæresten blir sjalu :sjarmor:

jeg ser på det som et plaster på såret for at jeg mange ganger ikke får orgasme ved sex og ALDRI uten stimulering av klitoris! :trene::sjarmor:

Endret av Solskinnsbolla
Skrevet

jess, opplever dette ofte! nå skal det sies at jeg har veldig gode orgasmer i våken tilstand, men de jeg får i søvne er annerledes, nesten bedre! hmr

Skrevet

jess, opplever dette ofte! nå skal det sies at jeg har veldig gode orgasmer i våken tilstand, men de jeg får i søvne er annerledes, nesten bedre! hmr

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg har det ofte, selv når jeg er i forhold. Det er deilig! Jeg har en teori om at man kommer vaginalt i søvne, fordi (som oftest) tar man jo ikke på seg selv når det skjer. Man kniper vel musklene der nede og blir stimulert av fantasien. Det må jo være vaginal orgasme slik jeg ser det? Herlig i alle fall!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg får dem også. Men det er oftere at jeg er nesten fremme, så våkner jeg og føler meg helt rar. Merkelig det der...

Skrevet
Jeg får dem også. Men det er oftere at jeg er nesten fremme, så våkner jeg og føler meg helt rar. Merkelig det der...

Jeg henger meg på her.. :) Hater det de gangene jeg våkner like før.. DET er frustrerende det..... DA er det godt å ha mannen ved min side, da........ :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm kan vel slenge innpå en kommentar her. Er mann og godt gift. Har mer enn en gang våknet av å være inni min kjære idet jeg våkner, i en (hva er det det kalles?) Skjestilling? Hun også har sovet men har tydeligvis også hatt det godt (dere tar sikkert tegninga med våt skjede, blussende ansikt og høyere puls). Det er jo ikke som å våkne med orgasme, men jeg mener vel at det er like deilig.

Skrevet

Jeg har opplevd det 3-4 ganger. Første gang for bare noen år siden. Trodde ikke jeg kunne oppleve det. Så feil kan man ta. De kommer med sexdrømmer og jeg våkner av orgasmen. Men deilig er det. Men det har foreløpig ikke skjedd så ofte.

Skrevet

jeg kan også få det i "tørkeperioder"

:sjarmor:

Gjest Maksprell
Skrevet

Fikk min første orgasme i søvne så da kan man trygt si at da jeg våkna, utbrøt jeg for meg selv; WTF? :ler:

Opplever det ikke så altfor ofte for tiden selv om jeg er inne i en lang tørketid.. :sur:

Skrevet

Jepp, det skjer. Ikke noe å klage over det nei ;)

Skrevet

Skjer rett som det er! Bare ikke ofte nok.......... ;)

Gjest *Tara*
Skrevet

Drømmer ofte at jeg har sex - men tror aldri jeg har fått orgasme i søvne :) Kan leve med det så lenge jeg får det i våken tilstand ;)

Skrevet

Har fått det et par ganger ja,og her en dag våkna jeg flere ganger iløpet av natten av at det gikk for meg,rene maratonet hehe,skal snart legge meg,så sier ikke nei takk til en runde til

Gjest Gjest
Skrevet

Dette har jeg opplevd så mange ganger at jeg har ikke tellingen.

Siden jeg var 13-14 år.

• 3 år senere...
Gjest birry93
Skrevet

Det hender at jeg får orgasme i søvne nå og da, men som oftest bare bråvåkner jeg av at jeg er sprengkåt. :rødme:

Skrevet

ja ,hadde allerede 2 i natt..den ene var skikkelig ekstremt! ooh frysninger i kroppen! herlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...