Gå til innhold

Orgasme i søvne...

Fremhevede innlegg

Gjest jente22
Skrevet

Hei!

Når jeg ikke har hatt sex eller kost på en stund, så får jeg orgasme mens jeg sover - de er gjerne deiligere enn i våken tilstand og kommer gjerne som følge av den type drømmer. Jeg vet at gutter av og til bruker å få det, men er dette også vanlig blant jenter? Nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også opplevd dette en del ganger. Og de er like gode som de i virkeligheten :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet
Jeg har også opplevd dette en del ganger. Og de er like gode som de i virkeligheten :sjarmor:

Signerer :sjarmor:

Skrevet

Alrdi fått det. men kanskje det er fordi mitt behov blir som oftes tilfredstilt hver kveld.

Gjest Gjest
Skrevet

Har også opplevd det i "tørketider"...Men jeg merker dem ikke før akkurat når det går for meg, så nytelsen blir ikke like stor som i virkeligheten...Varer ikke like lenge liksom.

Gjest jente22
Skrevet

Godt å høre at det er flere :smilbla:

Lurer på hvorfor man ikke hører noe om dette siden det er flere jenter:)

Amalie_85: Om alle hadde vært lite heldige som deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplever det også en sjelden gang, hvis det er "lenge siden sist". Og de kommer gjerne av sexdrømmer:)

Gjest Gjest
Skrevet

Får ikke orgasme ved sex,men det har hendt at jeg har fått orgasme i søvne pga en deilig drøm :)

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg virkelig får det eller om det bare er noe jeg drømmer.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Senest i natt, og det dunker og styrer på fortsatt etter jeg har våknet. Det er gøy, men jeg føler meg så brukt og skitten av min egen tankegang ;(

Skrevet

Har skjedd noen få ganger. Våkner alltid like forskrekket!

:)

Gjest beekeeper
Skrevet
Har skjedd noen få ganger. Våkner alltid like forskrekket!

:)

:ler:

Samme her. Man blir litt sånn "What the f...!"

Gjest Zevon
Skrevet

Det skjer relativt ofte, men det har ikke noe med tørke å gjøre.

Skrevet
Jeg er ikke sikker på om jeg virkelig får det eller om det bare er noe jeg drømmer.

Slik er det hos meg og så da har vi kanskje bare vært i nærheten men ikke fått det da. Iallefall i forhold til hva de andre beskriver

Gjest DyneTryne
Skrevet
Det skjer relativt ofte, men det har ikke noe med tørke å gjøre.

Stemmer, jeg får det alltid dagene etter jeg har hatt sex for det meste, for da er sex det eneste jeg tenker på.

Skrevet
:ler:

Samme her. Man blir litt sånn "What the f...!"

Vekk meg neste gang!

Gjest beekeeper
Skrevet
Vekk meg neste gang!

Da er jeg jo ferdig, dummen.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg hadde det for noen dager siden i halvsövne om morran.. midt inni en skitten dröm om gangbang på et offentlig toalett... det var en utrolig sterk orgasme, håper det skjer snart igjen..=)

Gjest Gjest
Skrevet

I følge min samboer får jeg visst det ja :sjenert: (men han pleier henge seg på da ;))

Skrevet

Men i svarte...! Jeg føler meg nesten snytt her som nesten aldri kommer i søvne. Jeg "avbryter" nesten alltid sexdrømmene mine ved å våkne rett før jeg kommer. Tror det er en slags refleks som gjør at kroppen feiltolker sexdrømmen til at jeg må på do.

Og når jeg har våknet, så er løpet kjørt. Jeg klarer aldri å fortsette drømmen igjen etterpå. Ikke kan jeg bestemme hva jeg vil drømme heller. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...