Gå til innhold

pappaperm


Anca

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å ta oss en ferietur når mannen min har staret pappapermen sin(og jeg har ferie).

Dette blir i november, babyen vår er da litt over 8 mnd. Hvor annbefalles det å dra? Gjerne et sted med litt varme.... Hadde tenkt å bli borte 2-3 uker.

Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting slår Australia, men da bør dere ha minst tre uker på dere -og gjerne både fire og fem uker også.

I november begynner det å bli sommer, så det er varmt og godt uten å være *for* varmt. Eneste aberet er flyreisen, som kanskje kan bli litt lang for den lille, spesielt om h*n har begynt å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig en blogg skrevet av en familie som akkurat nå avvikler pappaperm i Australia.....

http://www.vgb.no/18102/

Selv ville jeg foretrukket Thailand for "bare" tre uker. Litt for langt å reise helt til Australia for såpass kort tid. I november starter sesongen for fullt der nede, regntida er over på sørvestkysten, og livet er bare herlig for en sånn liten tass.

Har også venner som har tatt med seg sine små til Bali, leide eget hus nær stranden og hadde det bare deilig. :) Umm, nå drømmer jeg meg tilbake til både det ene og det andre stedet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Ha småens manglende vaksiner in mente, og få gode reisemedisinske råd før dere bestemmer dere for hvor eksotisk reisemål dere skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...