Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Familesamling er kos :) Har du stor familie du, Simple? Noen ganger savner jeg å ha hatt "ordentlige" søsken å vokse opp med. Mitt barn skal ikke bli enebarn om jeg har noe jeg skulle ha sagt! Selv om jeg hadde en fin barndom jeg, altså - også fikk jeg jo en slags søsken etterhvert når jeg fikk kontakt med halvsøskenene mine ...) :)

Lykke til med jobbsøk! Blir spennende mot IKM ...

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er koselig når familien samles :) Blir en skikkelig koseuke dette da? :) Du fortjener ei rolig uke med familie og venner etter å ha overlevd den teite jobben, som du heldigvis er ferdig med nå! :hoppe:

Alle dagbøkene jeg leser i nå skrives det om julekort, pynting til jul, julevask osv. Mitt mål er å finne fram adventslysestaken, og noen elektriske for å sette i vinduet.... :sjenert: Vask og pynt og laging av kort får komme senere.

Men dere andre er jo kjempeflinke :kose:

Håper du får til mange fine julekort! Mottakerne blir sikkert veldig glade, det er jo så fint å få julekort i posten :)

Ja, det er utrolig deilig å være ferdig med jobben jeg var på.. Så var det det å skaffe seg en ny jobb... :sukk:

Får ikke egentlig slappet så mye av da det er juleshopping på menyen her.. men koser meg veldig! :)

:klem:

Skrevet
Hehe, jeg var også overbevist om at jeg IKKE var gravid den gangen jeg faktisk ble det. Så aldri si aldri.

Tar meg litt :popcorn: jeg.

Vi får se... ;) Men prøver å ikke legge så mye i det jeg kjenner "der nede"...

:popcorn: Spennende fram mot fredag :popcorn:

Kose deg hjemme med familien. Godt å kunne nyte litt fridager av og til :klemmer:

Alltid kos å være med familien! Men har jo i bakhodet at jeg må få tak i jobb.. Mye å tenke på for tiden..

:klemmer: tilbake!

Skrevet
Familesamling er kos :) Har du stor familie du, Simple? Noen ganger savner jeg å ha hatt "ordentlige" søsken å vokse opp med. Mitt barn skal ikke bli enebarn om jeg har noe jeg skulle ha sagt! Selv om jeg hadde en fin barndom jeg, altså - også fikk jeg jo en slags søsken etterhvert når jeg fikk kontakt med halvsøskenene mine ...) :)

Lykke til med jobbsøk! Blir spennende mot IKM ...

Jeg har 4 søsken, men kun 3 av de bor hjemme.. Og de yngste er fortsatt tenåringer så det er godt med leven i huset :jepp: Vi har også bestemt oss for å ikke få kun ett barn.. Det blir 2 eller 3 - for en deilig tanke :rødme:

Får håpe det dukker opp noe snart! :tommelopp:

Spennendes med IKM som nærmer seg, men samtidig hadde det ikke passet så veldig bra om jeg var gravid.. Men blir overlykkelig om det har klaffet selvfølgelig :)

Skrevet

:hallo:

Innom og oppdaterer meg litt, og krysser fingrene for at du finner deg en jobb snart :jepp:

Skrevet

Kos deg med familien da. Er fint med søsken, selv om de er litt plagsomme noen ganger. Nå har foreldrene mine bare en igjen hjemme da. Vi vil også ha flere barn, tror det er best for ungene. Har hørt mange enebarn som har savnet søsken.

Det blir spennende nå altså. Er IKM på fredag?

Skrevet

Høres ut som om du koser deg :)

Husk at selv om du skal finne ny jobb - nyt den ferien du nå har! Det fortjener du etter lang tid i en jobb du ikke har trivdes i.

Ha en fin uke :klem:

Skrevet

Enig i det at vi ønsker oss mer enn et barn. Mannen vil ha to, jeg kunne kanskje tenkt meg tre. Men det finner vi el utav etterhvert tenker jeg... To er også greit. Men vil ha mer enn en.

Kjenner igjen det at en ikke koser seg like mye med fridager når en ikke vet når en begynner å jobbe igjen...

Men prøv å nyte noen dager hos familien din.

Hørte du noe fra den jobben som skulle ringe forrige uke?

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

:pisk: *jager vekk tante rød* :pisk:

Sånn. Nå når du skal teste, skal du se du får en positiv svar :fnise:

Jeg ønsker med 3-4 barn. Jeg har en yngre bror, men har alltid ønsket meg flere søsken. Jeg har spesielt ønsket med en eldre bror en periode. Og en tvilling søster. :ler: Skjønner ikke hvordan foreldrene mine skulle få til det.

Virker som om du virkelig trives med dine søsken. Så herlig. Du får nyte den tiden du har før du begynner i ny jobb.

Skrevet

Ja, når er IKM? Blir jo helt forvirret jo :fnise:

Frister ikke med :popcorn: , men jeg venter spent for det :)

Skrevet
:hallo:

Innom og oppdaterer meg litt, og krysser fingrene for at du finner deg en jobb snart :jepp:

Tusen takk :-D

Har hatt en ukes fri nå snart og allerede takket nei til 2 jobber. Men de har absolutt ikke fristet. Har selfølgelig snakket med kjæresten min, og han støtter meg fullt ut.. Vi har råd til at jeg går arbeidsledig litt til, og derfor kan jeg takke nei til dem jeg får tilbud om fra vikarbyråene..

Høres ut som om du koser deg :)

Husk at selv om du skal finne ny jobb - nyt den ferien du nå har! Det fortjener du etter lang tid i en jobb du ikke har trivdes i.

Ha en fin uke :klem:

Jeg koser meg kjempemasse! I dag er siste dagen og hele uka har jeg bare nydt å være med familien og handlet masse julegaver :-D

:klemmer: tilbake!

Skrevet
Kos deg med familien da. Er fint med søsken, selv om de er litt plagsomme noen ganger. Nå har foreldrene mine bare en igjen hjemme da. Vi vil også ha flere barn, tror det er best for ungene. Har hørt mange enebarn som har savnet søsken.

Det blir spennende nå altså. Er IKM på fredag?

Det er godt å ha familien og besøke når man vil, og det er deilig å kunne ha sitt eget hjem å dra hjem til etterpå :) Jeg er veldig glad for at jeg har så mange søsken jeg har! Men tror nok vi nøyer oss med 2 eller 3 barn... ;)

IKM ja... Det var vel på onsdag det tror jeg :sjenert:

Enig i det at vi ønsker oss mer enn et barn. Mannen vil ha to, jeg kunne kanskje tenkt meg tre. Men det finner vi el utav etterhvert tenker jeg... To er også greit. Men vil ha mer enn en.

Kjenner igjen det at en ikke koser seg like mye med fridager når en ikke vet når en begynner å jobbe igjen...

Men prøv å nyte noen dager hos familien din.

Hørte du noe fra den jobben som skulle ringe forrige uke?

Ha en fin dag :klemmer:

Tror man finner ut hvor mange barn man vil ha underveis... :)

Jeg fikk aldri noen telefon fra jobbintervjuet jeg var på forrige uke.. :( De sa de skulle ringe i løpet av uka (forrige uke) uansett, men det har de altså ikke gjort.. Mister litt respekten for hele bedrifte jeg da.. :rope:

Håper du har hatt en fin uke!

Skrevet
:pisk: *jager vekk tante rød* :pisk:

Sånn. Nå når du skal teste, skal du se du får en positiv svar :fnise:

Jeg ønsker med 3-4 barn. Jeg har en yngre bror, men har alltid ønsket meg flere søsken. Jeg har spesielt ønsket med en eldre bror en periode. Og en tvilling søster. :ler: Skjønner ikke hvordan foreldrene mine skulle få til det.

Virker som om du virkelig trives med dine søsken. Så herlig. Du får nyte den tiden du har før du begynner i ny jobb.

Hehe.. Takk for pisken ;) Kan hende det hjalp!

Deilig med mange søsken.. Vi har det alltid så koselig når vi er sammen! Julaften er hvertfall bra! :) Da er vi 7 stykker i stua vår som ser hver og en åpne opp pakkene.. Bruker 2-3 timer :fnise:

Innom å oppdaterer meg :goodbye:

Hei på deg! Alltid koselig med besøk! :)

Skrevet

IKM i morra? :sjenert:

IKM i går ;)....

Spent :popcorn:

Hehe :fnise:

Ja, når er IKM? Blir jo helt forvirret jo :fnise:

Frister ikke med :popcorn: , men jeg venter spent for det :)

Du har sikkert fått med deg at IKM var i går... :)

Skrevet

UÆÆÆÆÆ!!!!

Jeg er hos familien, men reiser hjem til kjæresten min i dag... Tok med 3 billig-tester og har allerede brukt opp alle sammen.. Tenkte jeg kunne legge ut bilde, men vet ikke helt hvordan :sjenert:

IKM var i går og når jeg la meg på tirsdag kveld var jeg sikker på at Tante Rød ville dukke opp morgenen etter pga. murringene og alle tegnene på at TR var på vei.. Men det kom ingen brannbil.. Og utålmodig som jeg var så måtte jeg jo ta en test. Men var bombesikker på at den kom til å være negativ, da jeg ikke har merket noe annerledes denne perioden.. Vil vise dere bilde!!!

I dag fikk jeg forresten telefon fra en av stillingene jeg har søkt på! Jeg skal på intervju til tirsdag :-D

Det ble mye ting på en gang.. Tror ikke helt på det som nå kanskje har skjedd før jeg ser på Clearbluen. Og den ligger hjemme og venter... :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...