Eve Luna Skrevet 27. november 2007 #721 Skrevet 27. november 2007 Hvis du har en stabil syklus så skal EL komme ca 14 dager før mensen. Men selv om dere hadde lite denne måneden, betyr det ikek at det ikke klaffet. Det krever tross all ikke mer en en sædcelle for at det skal klaffe. Så ikke gi opp håpet ennå.
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #722 Skrevet 27. november 2007 Faktisk tror jeg at det å være på KG kan være en liten ulempe når man prøver å bli gravid. I tillegg til det man ser rundt seg når man er ute, så leser man også at folk blir gravide og prater om det her inne. Prøver man, så er det ikke alltid like kult. Selv om man unner alle andre det, så vil man så gjerne selv også. Ikke sant? Jeg krysser alt jeg har for at det skal bli din tur nå!! Det er så sant som det er sagt Og jeg unner absolutt deg å bli gravid Middi, det skal du vite :rødme: Men samtidig så er det litt tungt å lese om alle som blir gravide for tiden Det føles som det klaffer for alle andre men ikke meg... Men prøver som sagt å holde hodet oppe og glede meg over de tingene jeg er heldig å ha; en snill og flott kjæreste, en herlig kattepus, en god og omsorgsfull familie +++ Og nå nærmer det seg jul også! :-D Det gleder jeg meg til! tilbake
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #723 Skrevet 27. november 2007 Kan nok fort bli litt vel mye fokus på prøving her inne ja... Jeg brukte eggløsningskalkulatoren på babyverden. Nå fulgte jeg ikke den slavisk, men syntes det var lettere å finne EL symptomer når jeg visste omtrent når det var... Jeg bruker den på babyverden jeg også Syns den gir en god pekepinn på når en kan regne med at EL er.. Kjæresten lurte på hvorfor man ikke kunne vite sikkert hvilken dag EL var, men det var visst litt for komplisert for han å forstå Foreløpig kjenner jeg ikke kroppen min tilstrekkelig nok til å vite når jeg har EL, men har begynt å bli mer bevisst hvertfall..
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #724 Skrevet 27. november 2007 Hvis du har en stabil syklus så skal EL komme ca 14 dager før mensen. Men selv om dere hadde lite denne måneden, betyr det ikek at det ikke klaffet. Det krever tross all ikke mer en en sædcelle for at det skal klaffe. Så ikke gi opp håpet ennå. I EL-perioden denne måneden har vi kun 2 ganger... Men man skal jo aldri si aldri som du sier
MellonCollie Skrevet 27. november 2007 #725 Skrevet 27. november 2007 Det er så sant som det er sagt Og jeg unner absolutt deg å bli gravid Middi, det skal du vite :rødme: Men samtidig så er det litt tungt å lese om alle som blir gravide for tiden Det føles som det klaffer for alle andre men ikke meg... Men prøver som sagt å holde hodet oppe og glede meg over de tingene jeg er heldig å ha; en snill og flott kjæreste, en herlig kattepus, en god og omsorgsfull familie +++ Og nå nærmer det seg jul også! :-D Det gleder jeg meg til! tilbake Jeg vil bare si at jeg skjønner veldig godt hva du tenker her, jeg. Unner jo selvsagt alle som prøver, å bli gravide. Men når man ser det klaffer for flere og flere, så begynner i alle fall jeg noen ganger å få tanker om det er noe galt med meg etc.. Så det er derfor jeg forsøker å ha litt mindre fokus inne i boka mi rundt dette, og heller ha fokus på de koselige tinga som du nevner her oppe Er masse annet spennende som skjer i liva våre, og viktig å ikke glemme det!
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #726 Skrevet 27. november 2007 Enig MellonCollie Tror jeg skal trappe litt ned med prøvesnakket, og opp med ting om resten av livet mitt
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #727 Skrevet 27. november 2007 Nå er jeg igang med siste uka på jobben! Deilig :-D Tenker det blir godt å endelig bli ferdig her.. Etter i dag er det kun 3 dager igjen!!! I dag har jeg allerede vasket i 3 timer.. Vasket fra 07:00 om morgenen - tro meg, det var ikke det jeg signet meg opp til når jeg takket ja til jobben! : Nå venter jeg på svar angående jobben jeg var på intervju til i går.. De skulle ringe i løpet av uka *krysserfingrene*
Eve Luna Skrevet 27. november 2007 #728 Skrevet 27. november 2007 *kryssefingre* Håper du får en positiv svar angående jobben. Men hva har du tenkt å gjøre mellom jobbene? Skal du ta ferie?
Simpleminded Skrevet 27. november 2007 Forfatter #729 Skrevet 27. november 2007 Jeg tenker å dra hjem til foreldrene og søsknene mine på østlandet og være der en uke. Kommer selvfølgelig til å søke på jobber mens jeg er der og dra så fort jeg blir bedt på eventuelle jobb-intervju. Men jeg må komme i gang med julehandelen så det hadde vært deilig med en ukes julegaveshopping Dersom jeg ikke har fått noen jobb innen helga, så søker jeg på deltidstillinger angående julehjelp.. Så lenge jeg har en liten inntekt klarer vi oss Han er jo uansett i fulltidsjobb.
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 Forfatter #730 Skrevet 28. november 2007 I dag er det kun 2 dager igjen på jobben, og jeg får ikke sagt nok hvor mye jeg gleder meg til å bli ferdig her.. Angrer ikke et sekund på at jeg sa opp. Har bare fått støtte og medfølelse etter at jeg leverte oppsigelsen min her, så alle vet hvordan arbeidsmiljøet og sjefen er. I går var det en skikkelig romantisk tv-kveld med Bonderomantikken :rødme: Noen valg ble jeg overrasket over, mens andre valg skjønte man at det ble den personen.. Jeg satt og gråt til og med, mens kjæresten satt ved siden av og lo.. Han forstår ikke sånne ting han. Jeg er ganske så romantisk av meg, og det skal ikke så mye til før tårene titter frem når jeg ser og opplever noe rørende
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 Forfatter #731 Skrevet 28. november 2007 PP5 begynner i neste uke, så da skal jeg si meg og kjæresten er klare til å lage baby!
MellonCollie Skrevet 28. november 2007 #732 Skrevet 28. november 2007 Du er helt sikker på at det ikke har skjedd noe denne pp'en da eller? Også litt for at du kun har igjen 2 dager på jobben - den har ikke hørtes noe særlig trivelig ut..!
Amalie_85 Skrevet 28. november 2007 #733 Skrevet 28. november 2007 Lykke til med Prøv å ikke stikk ut noen øyne
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 Forfatter #734 Skrevet 28. november 2007 Du er helt sikker på at det ikke har skjedd noe denne pp'en da eller? Også litt for at du kun har igjen 2 dager på jobben - den har ikke hørtes noe særlig trivelig ut..! Man vet jo ikke før eventuelt TR dukker opp da ... Men denne perioden har jeg tenkt å vente med å teste til etter IKM er passert.. Ellers så skal det bli godt å komme hjem til familien i helga, og ikke minst glede meg over at jeg er ferdig på jobb ja Lykke til med Prøv å ikke stikk ut noen øyne
Lilith Skrevet 28. november 2007 #735 Skrevet 28. november 2007 (endret) Innom med en onsdags Endret 28. november 2007 av Lilith
jente 79 Skrevet 28. november 2007 #736 Skrevet 28. november 2007 Høres fornuftig ut å vente med testing til etter IKM. Jeg synes i hvert fall av en eller annen grunn at en negativ test var verre enn at mensen kom.... Uansett håper på snarlig klaff og skjønner godt du også vil fokusere på andre ting. Godt jobben din snart er ferdig. Tydelig at sjefen din i hvert fall gjør sitt beste for at du ikke skal savne jobben. Synes det er helt håpløst at han bruker deg til vaskehjelp når du egentlig er ansatt som noe helt annet. Får håpe drømmejobben kommer om ikke lenge. Stor onsdags fra meg
Simpleminded Skrevet 29. november 2007 Forfatter #737 Skrevet 29. november 2007 Innom med en onsdags tilbake Høres fornuftig ut å vente med testing til etter IKM. Jeg synes i hvert fall av en eller annen grunn at en negativ test var verre enn at mensen kom.... Uansett håper på snarlig klaff og skjønner godt du også vil fokusere på andre ting. Godt jobben din snart er ferdig. Tydelig at sjefen din i hvert fall gjør sitt beste for at du ikke skal savne jobben. Synes det er helt håpløst at han bruker deg til vaskehjelp når du egentlig er ansatt som noe helt annet. Får håpe drømmejobben kommer om ikke lenge. Stor onsdags fra meg Vaskehjelp har jeg vært fra første dag i denne jobben faktisk.. Noe som får meg til å undre på hvorfor jeg ikke har sagt opp før... Men det var nok det at det ble lovet ting som; "gjør du en bra jobb blir du også lønnet bra for det", "du får en ansvarsstilling og får dermed stor tillit av oss". I stedet ble jeg brukt til å vaske... Og satt til helt andre ting enn jeg var ansatt for Men den tiden er over fra klokka 15:00 i morgen :-D
Simpleminded Skrevet 29. november 2007 Forfatter #738 Skrevet 29. november 2007 Tar meg selv i å stadig vekk ville endre på livet mitt.. Ikke drastisk, men tenker mer livsstil. Jeg har lyst til å være en som har mere energi og dermed også orker mere i løpet av en dag. Jeg har lyst til å være fornøyd med kroppen min og komme meg mere ut i friluft. Og det er jo ingenting som er i veien for at jeg kan endre meg på det området.. Nå bor vi såpass "landlig" at jeg har alle forutsetninger for å bli et friluftsmenneske Men føler kanskje jeg trenger litt drahjelp.. Første steg på veien er allerede nådd; Hatr fått kjæresten med på å bruke søndagen til våres friluftsdag. Hver søndag skal vi komme oss ut i frisk luft, ta med oss niste og kanskje kvikk lunsj Så får vi se hvor langt vi kommer.. Nå er det nest siste dag på jobb og jeg teller ned... I kveld jobber jeg til 22:00, og så er det til 15:00 i morgen. Så det er ikke mange timene igjen! Kun 15 timer Nå nærmer det seg IKM og jeg tenker selvfølgelig tankene mine som vanlig Men tror som sagt ikke vi har klaffet denne måneden, så mentalt er jeg allerede i gang med PP5
jente 79 Skrevet 29. november 2007 #739 Skrevet 29. november 2007 Vaskehjelp har jeg vært fra første dag i denne jobben faktisk.. Noe som får meg til å undre på hvorfor jeg ikke har sagt opp før... Men det var nok det at det ble lovet ting som; "gjør du en bra jobb blir du også lønnet bra for det", "du får en ansvarsstilling og får dermed stor tillit av oss". I stedet ble jeg brukt til å vaske... Og satt til helt andre ting enn jeg var ansatt for Godt du er ferdig i morra. Ikke noe moro når en blir satt til oppgaver som en soleklart er overkvalifisert til... Lykke til med IKM
Lilith Skrevet 29. november 2007 #740 Skrevet 29. november 2007 Wohoo! Ikke lenge igjen nå! :juhu: Kjenner godt til det med å ville forandre livet litt. Jeg kunne også godt tenke meg å bli litt mer friluftsmenneske, men det er vanskelig å komme i gang. Uansett er det fint med ambisjoner! Søndagsturer er en fin begynnelse Ha en fin kveld!
Fremhevede innlegg