Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så flink til å være positiv.

"Jaja, blir det ikke klaff så får jeg jo drikke juleøl!"

:ler:

:klemmer:

Skrevet

:klemmer: tilbake :)

Du er så flink til å være positiv.

"Jaja, blir det ikke klaff så får jeg jo drikke juleøl!"

:ler:

Hehe :fnise: Man må jo holde humøret oppe :) Blir det ikke bebis så blir det juleøl ;)

Ønsker jo så klar bebis først og fremst men må begynne å se på fordelene ved å ikke være gravid for ikke å bli skuffet dersom testen viser negativt i desember :jepp:

Skrevet

Så var det endelig fredag!!! :hoppe: :banantroll: :banantroll: :hoppe: :-D

Jeg teller ned til jeg kan ta helga.. Nå er det nøyaktig 6 timer og 27 minutter til jeg kan slappe av og slippe og tenke på jobb før til mandag igjen :)

På lørdag får jeg besøk av to venninner fra gamle-byen. De kommer ganske tidlig og skal være hos meg hele dagen. Trist nok så må de dra hjem samme dag fordi hun ene skal på jobb :( Men vi skal hvertfall kose oss og skravle masse den tida de er her :Nikke: Jeg tenkte å arrangere et slags juleverksted for oss 3.. Det blir; clementiner, gløgg, pepperkaker og laging av julekort mens vi hører på julemusikk :) Det gleder jeg meg masse til! Kommer nok til å komme i skikkelig julestemning da ja.. :jepp:

Letinga etter EL er ikke over ennå... Har fram til mandag å finne den ;)

Skrevet

Høres ut som du får en kjempekoselig lørdag... Ble litt misunnelig her... Men siden jeg skal få pinnekjøtt i morra så går det nok bra.

Lykke til i EL jakten... Får håpe den dukker opp, kjedelig å vente sånn på den...

God helg :klemmer:

Skrevet

Jepp, det høres virkelig ut som en koselig lørdag, Simpleminded! Kos deg masse i helgen, og lykke til med jakten på EL! *krysser fingre*

:klem:

Skrevet
Høres ut som du får en kjempekoselig lørdag... Ble litt misunnelig her... Men siden jeg skal få pinnekjøtt i morra så går det nok bra.

Lykke til i EL jakten... Får håpe den dukker opp, kjedelig å vente sånn på den...

God helg :klemmer:

Pinnekjøtt!? Din heldiggris!! Du får kose deg masse! Åh.. nå fikk jeg vann i munnen kjente jeg :sjenert:

For alt det jeg vet så kan det hende at EL allerede har vært... Men vi har jo :humpe: sånn innimellom så det kan jo være at vi allerede har fått klaff.. Hmm.. :sukk: *leeenge til IKM*

Jepp, det høres virkelig ut som en koselig lørdag, Simpleminded! Kos deg masse i helgen, og lykke til med jakten på EL! *krysser fingre*

:klem:

Tusen takk! Ja, tror jeg får en herlig helg :Nikke:

En god helg til deg også Lilith! :klem:

Skrevet
Pinnekjøtt!? Din heldiggris!! Du får kose deg masse! Åh.. nå fikk jeg vann i munnen kjente jeg :sjenert:

Ja, gleder meg veldig til det. Kjempegodt :sikle:

For alt det jeg vet så kan det hende at EL allerede har vært... Men vi har jo :humpe: sånn innimellom så det kan jo være at vi allerede har fått klaff.. Hmm.. :sukk: *leeenge til IKM* :

Vi klarte fint å treffe EL uten å vite noe om når den var...

Men skjønner godt det er kjedelig å vente... Får håpe det er klaff nå :klemmer:

Skrevet

Me tooo!! :)

Sier igjen: Kun tiden vil vise :jepp:

Skrevet
Me tooo!! :)

Sier igjen: Kun tiden vil vise :jepp:

:jepp: Utrolig frustrerende for en utålmodig sjel det der... :sjenert:

Skrevet

Nå har utålmodigheten tatt overhånd... :( Og tanken på om jeg noengang blir gravid i det hele tatt sniker innover meg... Men mye har sikkert med at jeg har vært alene hele søndagen og at tankene tar overhånd...

Skrevet

:klemmer: Selvsagt kommer du til å bli gravid, Simpleminded! Kanskje du til og med er det nå? Jeg krysser fingrene for dere :blomst:

Håper du får en fin mandag uten dumme tanker :jepp:

Skrevet

Skjønner godt at tankene kommer snikende en ensom søndagskveld, men prøøøøøøøv å skyve dem unna så godt du kan. Det klaffer nok snart, ser du!

Ha en fin mandag :klem:

Skrevet

Skjønner godt tankene dine, det er lett å tenke sånn. Men husk at de aller aller fleste blir gravide uten hjelp. Noen bruker bare litt lenger tid.

Får håpe det klaffer for deg snart :klemmer:

Skrevet

Jeg tror det er helt vanlig å ha sånne tanker mens man prøver.

Det er ikke lett.

Men jeg håper at de tankene har forsvunnet nå.

Ha en fin mandag. :klemmer:

Skrevet

Æsj, jeg kjenner meg så godt igjen i tankene dine. "Alle" andre blir så fort gravide. Synes jeg ser barnevogner og småbarn overalt. Men sånn er det jo. Vi får bare tenke positivt, at det nok kommer til å skje oss også en dag!

Har du funnet EL denne mnd da?? Jeg skal starte jakten på min om et par ukers tid!

Skrevet
:klemmer: Selvsagt kommer du til å bli gravid, Simpleminded! Kanskje du til og med er det nå? Jeg krysser fingrene for dere :blomst:

Håper du får en fin mandag uten dumme tanker :jepp:

Takk for trøsteord :klemmer:

I dag har jeg vært på jobbintervju og nå er jeg på jobb... Så slipper å tenke dumme tanker fram til klokka ti i kveld hvertfall :Nikke:

Skjønner godt at tankene kommer snikende en ensom søndagskveld, men prøøøøøøøv å skyve dem unna så godt du kan. Det klaffer nok snart, ser du!

Ha en fin mandag :klem:

Det var hvertfall godt å få kjæresten hjem hvertfall :love: Så får vi se om det klaffer i PP5 for oss... Tror nemlig ikke det er blitt treff denne gang..

Skjønner godt tankene dine, det er lett å tenke sånn. Men husk at de aller aller fleste blir gravide uten hjelp. Noen bruker bare litt lenger tid.

Får håpe det klaffer for deg snart :klemmer:

Jeg også :rødme:

Skrevet
Æsj, jeg kjenner meg så godt igjen i tankene dine. "Alle" andre blir så fort gravide. Synes jeg ser barnevogner og småbarn overalt. Men sånn er det jo. Vi får bare tenke positivt, at det nok kommer til å skje oss også en dag!

Har du funnet EL denne mnd da?? Jeg skal starte jakten på min om et par ukers tid!

EL har jeg ikke funnet, men jeg vet jo heller ikke hvordan kroppen min er når jeg har EL... :( Pga. lite :humpe: så har det nok ikke klaffet denne perioden.. Men som du sier: vi må ikke gi opp! Og det er jo sånn at man ser barnevogner og småbarn overalt nå for tiden syns jeg... Og ikke minst gravide! :sukk:

Jaja... Får se om vi treffer EL og at det blir baby i pp5?... *krysser fingrene* for deg også Caro! Godt å se deg igjen!

Skrevet

Faktisk tror jeg at det å være på KG kan være en liten ulempe når man prøver å bli gravid. I tillegg til det man ser rundt seg når man er ute, så leser man også at folk blir gravide og prater om det her inne. Prøver man, så er det ikke alltid like kult. Selv om man unner alle andre det, så vil man så gjerne selv også.

Ikke sant? :)

Jeg krysser alt jeg har for at det skal bli din tur nå!!

Skrevet

Kan nok fort bli litt vel mye fokus på prøving her inne ja...

Jeg brukte eggløsningskalkulatoren på babyverden. Nå fulgte jeg ikke den slavisk, men syntes det var lettere å finne EL symptomer når jeg visste omtrent når det var... :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...