Gjest Svimle Skrevet 15. november 2007 #663 Skrevet 15. november 2007 (endret) Ha en super helg og en flott uke - nå blir det innertier! Får drysse litt babystøv jeg også, siden jeg ikke trenger noe selv (enn så lenge..): *¨¤*¨¤*¨¤*¨¤ ¨¤*¨¤*¨¤*¨¤*¨ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ***************** Endret 15. november 2007 av Svimle
Amused Skrevet 16. november 2007 #665 Skrevet 16. november 2007 *drysser litt ekstra babystøv sånn for sikkerhets skyld* Ha ei super helg!
angelou Skrevet 16. november 2007 #666 Skrevet 16. november 2007 Får drysse litt av det lille jeg har igjen jeg også, dessverre så er det noen som allerede har tinget på å arve graviditeten min God helg
Lilith Skrevet 16. november 2007 #667 Skrevet 16. november 2007 He-ei! Hvordan står det til? Planer for helga? Jeg blir samboerløs denne helga. Gleder meg, jeg! Gjett om jeg skal rote! Ha en fin helg!
Simpleminded Skrevet 16. november 2007 Forfatter #668 Skrevet 16. november 2007 Så bra Blir spennende framover da Jepp! Nå blir det spennendes! Dersom vi er så heldige å blir gravide denne prøveperioden, kommer det til å bli en nydelig jul :-D Men det gjør det jo uansett... Vi har våres første jul sammen etter at vi ble samboere :love: God helg da! God helg til deg også! Ha en super helg og en flott uke - nå blir det innertier! Får drysse litt babystøv jeg også, siden jeg ikke trenger noe selv (enn så lenge..): *¨¤*¨¤*¨¤*¨¤ ¨¤*¨¤*¨¤*¨¤*¨ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ***************** Tusen takk! Ha en super helg du også Svimle! God helg Thx! Du også *drysser litt ekstra babystøv sånn for sikkerhets skyld* Ha ei super helg! Hehe.. Alt kommer godt med nå En super helg ønskes deg også Får drysse litt av det lille jeg har igjen jeg også, dessverre så er det noen som allerede har tinget på å arve graviditeten min God helg Så det er allerede noen som har krevd å arve graviditeten din ja!? Jaja, får håpe det holder med babystøvet jeg har fått hittil He-ei! Hvordan står det til? Planer for helga? Jeg blir samboerløs denne helga. Gleder meg, jeg! Gjett om jeg skal rote! Ha en fin helg! Denne helga blir det bare kos tror jeg.. I kveld blir jeg også samboerløs forresten :-D Så jeg skal jammen meg kose meg Hehe.. Kjæresten skal på fest og jeg må kjøre... - sånn er det når man bor på bygda.. Lørdagen blir det en treningsøkt og litt stell i hagen tenker jeg. Tror det blir en herlig helg jeg.. Deilig at jeg ikke har planlagt altfor mye. Kos deg masse i helga! Tenk - nå kan du gjøre akkurat det du vil!
Simpleminded Skrevet 16. november 2007 Forfatter #669 Skrevet 16. november 2007 (endret) Endring: Samme innlegg 2 ganger... Etter klokka tre i dag, så tar denne jenta helg hvertfall Noen flere som blir med? 2 hele dager til å gjøre akkurat hva man vil :-D Noen som vet når på dagen EL-testen bør tas forresten? Trodde det skulle tas på morgenurinen (siden graviditetstester skal det), men har hørt noe om at de skal tas midt på dagen?.. Er jo bare i min 4.de pp så kan jo ikke vite alt ennå Jeg har forresten bestilt time for spa-gavekortet jeg fikk av kjæresten til bursdagen :-D Jeg har valgt en deilig ansiktsbehandling med massasje av hodebunn og nakke på cirka 1 time. I tillegg skal jeg også nappe/vokse og farge brynene mine Håret på øyenbrynene mine er helt lyse og jeg må derfor tegne dem på hver dag for at de skal synes Gleder meg masse Det er så deilig å bli dullet med Endret 16. november 2007 av Simpleminded
jente 79 Skrevet 16. november 2007 #670 Skrevet 16. november 2007 Å spabehandlingen hørtes deilig ut. Godt å bli litt skjemt bort. Håper babystøvet vårt hjelper
Eve Luna Skrevet 16. november 2007 #671 Skrevet 16. november 2007 Jeg har hørt at EL tester skal tas på ettermiddagen. Men det står vel i bruksanvisningen når på dagen de bør tas. Jeg brukte å ta de på formiddagen. Hadde ikke tålmodighet til å vente til ettermiddagen. Helga mi begynner også sånn ca kl 15. Samboer kommer på jobb og henter meg. Vi skal reise bort til hans foreldre i helgen. Og du minner meg på at jeg må også snart bestille en time til på det gavekortet jeg har fått. Jeg fikk en gavekort fra broren for bursdagen min på en velvære klinikk. Har allerede tatt ansiktbehandling med massasje og det var deilig. Vurderer å ta bare massasje neste gang eller fotpleie. Ha en fin helg.
Simpleminded Skrevet 16. november 2007 Forfatter #672 Skrevet 16. november 2007 Å spabehandlingen hørtes deilig ut. Godt å bli litt skjemt bort. Håper babystøvet vårt hjelper Ja, jeg har aldri vært på spa før jeg! Tror det blir kjempedeilig.. Men er litt redd for å like det for godt, for jeg har ikke økonomien til å bli avhengig av sånne behandlinger... Satser på at alt babystøvet fra dere er samlet hjemme hos oss nå
Simpleminded Skrevet 16. november 2007 Forfatter #673 Skrevet 16. november 2007 Jeg har hørt at EL tester skal tas på ettermiddagen. Men det står vel i bruksanvisningen når på dagen de bør tas. Jeg brukte å ta de på formiddagen. Hadde ikke tålmodighet til å vente til ettermiddagen. Helga mi begynner også sånn ca kl 15. Samboer kommer på jobb og henter meg. Vi skal reise bort til hans foreldre i helgen. Og du minner meg på at jeg må også snart bestille en time til på det gavekortet jeg har fått. Jeg fikk en gavekort fra broren for bursdagen min på en velvære klinikk. Har allerede tatt ansiktbehandling med massasje og det var deilig. Vurderer å ta bare massasje neste gang eller fotpleie. Ha en fin helg. Ok.. Da får jeg teste på ettermiddagen jeg da Så koselig å besøke svigers da! :-D Håper du får det fint Ha en super helg du også!
jente 79 Skrevet 16. november 2007 #675 Skrevet 16. november 2007 Bare nyt spa du Tror ikke det er så mange som har råd til det til stadighet. Så da får en passe på når man har muligheten
Eve Luna Skrevet 19. november 2007 #677 Skrevet 19. november 2007 Hvordan går babylagingbusinessen ? Hadde du en fin helg?
angelou Skrevet 19. november 2007 #678 Skrevet 19. november 2007 Håper du koste deg på SPA - hørtes helt utrolig deilig ut spør du meg
Simpleminded Skrevet 20. november 2007 Forfatter #680 Skrevet 20. november 2007 Bare nyt spa du Tror ikke det er så mange som har råd til det til stadighet. Så da får en passe på når man har muligheten Gleder meg til spa jeg Snille kjæresten som gav meg gavekort :rødme:
Fremhevede innlegg