Gå til innhold

Min lille handlekurv


fluesopp

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 16 snart 17 år, som bruker alt for masse penger ;) Derfor lager jeg med denne lille dagboken for å ha en liten oversikt over hva jeg egentlig bruker pengene mine på. Og for å vise fram alle di bra kjøpene jeg har.

Jeg er bare 16 år så jeg har ikke så masse penger i omløp, men di pengene jeg har bruker jeg ganske fort opp. jeg har en liten helgejobb som jeg tjener til ca. alt fra 1500 til 3000 i måneden (det er litt spørs om jeg jobber noe ekstra) jeg bor også hjemme så jeg får ca. 300 kr i måneden fra mamma og pappa. Men uansett hvor masse penger jeg har i begynnelsen av måneden, så er jeg nesten i null i slutten av måneden :frustrert: Så jeg tar gjerne imot noen spare tips underveis.

Bare sånn at jeg nevner det så har jeg bestilt en grønn ipod suhffle fra nettet som koster 699. og da har jeg fått det slik at navne mitt står på baksiden. Jeg har fått hentelappen i posten så i morgen etter skolen skal jeg på posthuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sånn at jeg nevner det så har jeg bestilt en grønn ipod suhffle fra nettet som koster 699. og da har jeg fått det slik at navne mitt står på baksiden. Jeg har fått hentelappen i posten så i morgen etter skolen skal jeg på posthuset. 

Velkommen :vinke:

Kor fekk du bestilt denne? Er det radio på den? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den på apple sine sider på nettet. Det er ikke radio på den med den er ekstremi liten og lett. Så det er ikke noe problem å trene med den festet i genseren eller kanten på buksen. Det er jo en klips på baksiden slik at den kan festes lett :klappe: Og så er den på 1 GB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...