Gå til innhold

"Nevrologisk" spørsmål til dere...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du prøver å tappe med fingrene (spille piano på en måte) gjentatte ganger, først med venstre og så med høyre....Klarer du det like bra med begge?

lurer fordi jeg var hos en nevrolog som reagerte på at jeg slet med det med høyre hånd i forhold til venstre.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg prøvde nå, har aldri tenkt på det før, men jeg er ikke like kjapp med den hånda jeg ikke skriver med. Men "sliter" vet jeg ikke om jeg gjør.

Skrevet

Er dårligere med venstre.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg greier det like bra med begge hendene, men så har jeg alltid hatt uvanen med å sitte slik å tappe med fingrene også, så det er mulig jeg har trent meg opp.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg er venstrehendt og det virker som om den høyre hånden min er hjerneskadet i forhold...

Gjest *Magica*
Skrevet

Vanskeligere med venstre hånd.

Skrevet

*prøve*

Her fungerer begge hender like godt.

Min mann lurer på hva jeg driver med.

:ler:

Gjest Kitten
Skrevet
Jeg er venstrehendt og det virker som om den høyre hånden min er hjerneskadet i forhold...

Samme her...

Skrevet

Hmmm...da er jeg helt omvendt av alle andre da...For jeg skriver med høyrehånden, men den er like "vanskelig" forde... :sjenert:

Skrevet

Er ikke like god, men det er ikke verre enn at det går greit vil jeg tro.. Men vet at noen har mer problemer enn andre når det gjelder å bruke hånda de vanligvis ikke bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...