Devana Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hvis du prøver å tappe med fingrene (spille piano på en måte) gjentatte ganger, først med venstre og så med høyre....Klarer du det like bra med begge? lurer fordi jeg var hos en nevrolog som reagerte på at jeg slet med det med høyre hånd i forhold til venstre.
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg prøvde nå, har aldri tenkt på det før, men jeg er ikke like kjapp med den hånda jeg ikke skriver med. Men "sliter" vet jeg ikke om jeg gjør.
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg greier det like bra med begge hendene, men så har jeg alltid hatt uvanen med å sitte slik å tappe med fingrene også, så det er mulig jeg har trent meg opp.
Gjest Frysepulver Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er venstrehendt og det virker som om den høyre hånden min er hjerneskadet i forhold...
linck Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 *prøve* Her fungerer begge hender like godt. Min mann lurer på hva jeg driver med.
Gjest Kitten Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er venstrehendt og det virker som om den høyre hånden min er hjerneskadet i forhold... ← Samme her...
Devana Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2007 Hmmm...da er jeg helt omvendt av alle andre da...For jeg skriver med høyrehånden, men den er like "vanskelig" forde...
Lenemor Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Er ikke like god, men det er ikke verre enn at det går greit vil jeg tro.. Men vet at noen har mer problemer enn andre når det gjelder å bruke hånda de vanligvis ikke bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå