Gå til innhold

hoteller i vegas


Menninni

Anbefalte innlegg

lurer på å dra til las vegas til sommeren. men er usikker på valg av hotell. vi vil ha et som er noenlunde barnevennlig (helst med soverom adskilt fra stue da vi er to voksne og et barn og vil ha litt privattid....). hotellet må ha stort bassengområde og ikke altfor dyrt. har tittet litt på circuscircus, mgm, tropical og stratosphere men sistnevnte er litt for langt unna the strip. har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi var super-fornøyde med MGM Grand. Var verdens største hotell inntil nå nylig så vidt jeg husker. Vi var der i fjor og var genial beliggenhet og service. Flott rom og herlig utsikt over stripa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kikke litt her også. Suiter med eget soverom er ofte svært dyre, men det finnes ofte såkalte familierom som har innvendig dør mellom rommene. Det vil egentlig si at man bruker to vanlige rom som en suite. Husk også at det meste i Las Vegas er mye dyrere i helgene enn i ukedagene.

Las Vegas er uansett ikke noen utpreget barnevennlig destinasjon og ikke et sted jeg ville ha tilbrakt noe særlig mer enn et par - tre dager. Det er også grusomt varmt (Gjerne 45 - 50 varmegrader og mer) der om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er beste tiden for å dra til Las Vegas egentlig?

Har veldig lyst til å dra dit vi også, særlig nå som Ving(?) skal fly direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal til Las Vegas i sommer og skal bo her: http://www.venetian.com/ Det er visstnok det hotellet i verden som har størst rom i antall kvm. Jeg vet faktisk ikke hvor mye vi (2 voksne) skal betale da jeg blir spandert på!", men det er vist ikke så dyrt til å være denne type hotell midt på "The strip". Vi drar midt i uken, og får med oss 4.th July (USA's nasjonaldag) i Vegas! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er beste tiden for å dra til Las Vegas egentlig?

Har veldig lyst til å dra dit vi også, særlig nå som Ving(?) skal fly direkte.

Jeg var der i april, og værmessig var det helt supert. Behagelig varmt, men ikke hett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er beste tiden for å dra til Las Vegas egentlig?

Har veldig lyst til å dra dit vi også, særlig nå som Ving(?) skal fly direkte.

Jeg vil si vår og høst. Var forresten inne og kikket på tilbudet fra Ving og det så for meg ut til å være unødvendig dyrt og jeg vil tro du kan komme ned i under halv pris hvis du bestiller flybiletter og hotell selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn ville jeg valgt Luxor, uten tvil! (Mulig Circus Circus også er bra, men der var vi ikke).

Realtivt sentralt plassert (The Strip er så lang og hotellene så store, at mye tråkking blir det uansett) og masse spennende å gjøre på hotellet. dessuten er nabohotellene også spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Circus Circus er langt unna alt som er morsomt, selv om det er rimelig og barnevennlig. Luxor ligger også i enden, men på andre siden. Beste plassering vil jeg nok si er MGM (både grand og signatures), new york new york, monte carlo, bellagio, venetian, ceasars palace og mirage. Det er mye trasking for det er litt langt å gå mellom hotellene, vi bodde på Signatures at MGM Grand og var storfornøyde og Monorailen har stasjon der så vi brukte den til å farte rundt med. I forhold til barnevennlig så er det litt vanskelig for Las Vegas er stort sett en lekeplass for voksne. Der må dere nesten sjekke litt nærmere på hva hotellene har å tilby. Gå inn på tripadvisor og sjekk beste hoteller-listen og klikk for families.

Ellers er det sykt varmt der om sommeren så da orker en gjerne ikke å gå noe særlig mellom hotellene (tenk 40-50 grader pluss stekende sol), så det er sikkert greit å velge et hotell som kan underholde dere hele turen slik at dere ikke trenger å besøke andre steder.

Noen sier et par dager er nok, vi var der i 5 dager og syns det var altfor lite, det var så mye moro å finne på. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd på Bellagio og Monte Carlo. Var fornøyd med begge, flotte bassengområder etc. Også bra beliggenhet. Bellagio er vel av de dyreste i Las Vegas dog, men er mulig å finne brukbare priser der også om dere er tidlig ute og reiser på ukedagene. Anbefaler dere å bo sentralt på Strip'en når dere først skal til Vegas, man føler seg ganske "utenfor" alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...