Gå til innhold

Kjøpt brudekjole, men

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes i grunnen MS kjolen var veldig mye penere, veldig enkle kjoler blir for kjedelig for min smak. Men om det er verdt 10 000 kroner ekstra får du jo vurdere selv...

Jeg er uening! Jeg liker det enkelt, og synes den første var finest!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen alle sammen.... Jeg fikk byttet kjolen :klappe: det var ikke noe problem.. hun på brudebutikken forsto det veldig godt og synes også den andre var finere til meg.. kanskje ikke så rart da, siden hun fikk solgt meg en kjole som var 10 000 kr dyrere :ler: Fikk heldigvis good hjelp av mamma da, så hun betaler ganske mye av kjolen. Nå har jeg en kjempe god følelse i magen.. sånn kile følelse som når man er forelska.. jeg bare VET at dette er den rette kjolen.. den var NYDELIG ;) Igjen, takk alle sammen for gode råd og støtte :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
:hoppe: Gratulerer med drømmekjolen :)
Skrevet

Så flott at du fikk byttet den! :)

Skrevet

jeg fikk heller ikke sett den første kjolen, men fikk se MS kjolen, og den var nydelig! Grattis med ny kjole, kjempekjekt at du er fornøyd med valget!

:danse:

Skrevet
jeg fikk heller ikke sett den første kjolen, men fikk se MS kjolen, og den var nydelig! Grattis med ny kjole, kjempekjekt at du er fornøyd med valget!

:danse:

Signerer her!!!

:hoppe:

Skrevet

Så bra at du fikk byttet!

Den magefølelsen du har nå må jo bare fortelle deg at du har gjort det rette valget :)

Lykke til med resten av forberedelsene!

Skrevet

Gratulerer med ny kjole!

Tror nok du har valgt riktig nå, utifra følelsen din ... Kjempebra du fikk byttet! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...