Gå til innhold

ny poll


Yrjenia

Anbefalte innlegg

det jeg lurer på: er det ok om 60åringer generelt er tiltrukket av 25åringer?

Endret av Yrjenia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig, fordi det kommer an på hva du mener med "tiltrukket". Sånt sett så kan man si at det er et sunnhetstegn for 60-åringen at han/hun fortsatt er i stand til å bli tiltrukket av andre mennesker, både fysisk og mentalt. Men mange vil nok mene at det ikke er ønskelig i samfunnet at 60-åringer prøver seg på 25-åringer.

Så det er et sunnhetstegn for den fysiske og mentale helsen for 60-åringen, men kanskje et usunt tegn for det samfunnet mange ønsker. Så jeg svarer "vet ikke". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig, fordi det kommer an på hva du mener med "tiltrukket". Sånt sett så kan man si at det er et sunnhetstegn for 60-åringen at han/hun fortsatt er i stand til å bli tiltrukket av andre mennesker, både fysisk og mentalt. Men mange vil nok mene at det ikke er ønskelig i samfunnet at 60-åringer prøver seg på 25-åringer.

Så det er et sunnhetstegn for den fysiske og mentale helsen for 60-åringen, men kanskje et usunt tegn for det samfunnet mange ønsker. Så jeg svarer "vet ikke". ;)

Enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

et voksent menneske tiltrekkes av et annet voksent menneske. Nei det er jo helt unormalt :sarkasme:

Endret av Cedric Rueben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere?

Det jeg spør om er ikke om det er naturlig om en 60 åring tiltrekkes av en 25åring.

Men om det er ok at en 60åring tiltrekkes av 25åringer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er ok at en 60-åring blir tiltrukket av en 25-åring. Men en 60-åring - som alle andre - bør ha såpass med sosiale antenner og respekt for vedkommende han/hun er tiltrukket av at han/henne ikke kommer med uønskede tilnærminger. Det er respektløst uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg synes det er ok at en 60-åring blir tiltrukket av en 25-åring. Men en 60-åring - som alle andre - bør ha såpass med sosiale antenner og respekt for vedkommende han/hun er tiltrukket av at han/henne ikke kommer med uønskede tilnærminger. Det er respektløst uansett alder.

Min gode venn Tabris. :kose:

Her er sitat fra inlegget mitt ovenfor:

"Det jeg spør om er ikke om det er naturlig om en 60 åring tiltrekkes av en 25åring. Men om det er ok at en 60åring tiltrekkes av 25åringer generelt."

:) (kanskje jeg som formulerte meg uklart. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode venn Tabris.  :kose:

Her er sitat fra inlegget mitt ovenfor:

"Det jeg spør om er ikke om det er naturlig om en 60 åring tiltrekkes av en 25åring. Men om det er ok at en 60åring tiltrekkes av 25åringer generelt."

:)  (kanskje jeg som formulerte meg uklart. )

Hehehe... Kan være jeg misforsto deg, for jeg trodde det var det jeg svarte på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...