Gå til innhold

Grillet kylling til overs

Anbefalte innlegg

Gjest *Magica*

Det ble en og en halv grillet kylling til overs etter middag i dag. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den?

Er ikke så glad i å ha det i gryte, synes fort det blir veldig trådete. Pleier å lage salat av det, tenkte jeg skulle prøve noe annet, men er åpen for litt spreke salatoppskrifter også. :)

Endret av *Magica*
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/257062-grillet-kylling-til-overs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker grillet kylling i pataretter der det ikke er mye saus, f.eks. pasta med rødløk, tomat, oliven og pesto + kylling, i salater, i påleggsalater, i wraps/taco, sandwicher etc etc. En ting til som er godt er å varme kyllingkjøttet og litt frosne erter i karrisaus å servere til pasta/ris som en kjapp middag.

Hvis jeg ikke har noen bestemte planer fryser jeg ned kjøttet og bruker det senere.

Vi bruker restene stort sett til wraps, men også i kyllinggryte (putter kjøttet oppi rett før servering - så det bare rekker å bli varmt) eller salat.

Santa Marias creamy curry chicken er strålende - da bruker jeg bare det jeg har av grønnsaker oppi (kikerter, løk, minimais, sukkererter, paprika osv)

Lager salat med kikerter, fetaost, oliven, rødløk, mais, pasta og paprika - gjerne med en blue chese dressing eller en "satomayo" (peanøttsmør/majones/chillisausblanding) - knallgodt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...