Gå til innhold

Hellas


Miracl3

Anbefalte innlegg

Stille og rolig, romantisk, sandstrender, gjerne gode snorkleforhold.

Hvor i Hellas er dette? Jeg er forvirret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karpathos en fin øy. Stille og rolig. Hyggelige mennesker. Fint å leie bil og reise rundt på egen hånd. Gå inn på denne siden www.greeka.com og søk på Karpathos så får du frem mange fine bilder fra øya.

Både Ving, Saga og Apollo har reiser dit.

Ellers synes jeg også at Naxos er fin. Der finner man vel det man forbinder med ekte gresk idyll. De flotteste strendene i Hellas skal visstnok være der.

Gå inn på denne siden http://www.naxos-greece.net/

Mange flotte bilder av både strender og by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalonia,startour har reiser dit.

Jeg også lurte på Kefalonia, kjenner noen som var der for noen år siden. De var veldig fornøyd. Men denne sommeren ble det Chios isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kefalonia ser fantastisk ut :)

Jeg tror det er veldig fint på Kefalonia. Jeg har vært på Zakynthos som er naboøya - der var det veldig vakkert, og et fint sted å reise rundt på. Den likner mye på Kefalonia når det gjelder natur iallefall

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halkidiki! HEEELT herlig sted.. Mange sandstrender , du kan finen din egne lille hemmelige strand, antikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parga er kjemperomantisk men har ikke de beste strendene, litt grov sand. Ellers har jeg også vært på Thassos som har helt utrolig strender, veldig bra. Apollo har reiser dit. Har også vært på Karpathos, veldig fint der også men ikke så bra som Parga og Thassos, jeg syns ikke de hadde så veldig bra resturanter på Karpathos men nå er det vel 5 år siden jeg var der så mye er nok endret. På Karpathos fant vi også "vår egen" strand der det var store "stener" (nesten småfjell) som hadde grodd sammen ute i vannet- det var et lite hull man kunne svømme inn og inne var som en grotte, helt utrolig veldig romantisk.

Det som er fint med Thassos, Karpathos og Parga er at det ikke er en lang båttur etter man har flydd for å komme dit slik det er hvis man skal til Naxos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parga er kjemperomantisk men har ikke de beste strendene, litt grov sand. Ellers har jeg også vært på Thassos som har helt utrolig strender, veldig bra. Apollo har reiser dit. Har også vært på Karpathos, veldig fint der også men ikke så bra som Parga og Thassos, jeg syns ikke de hadde så veldig bra resturanter på Karpathos men nå er det vel 5 år siden jeg var der så mye er nok endret. På Karpathos fant vi også "vår egen" strand der det var store "stener" (nesten småfjell) som hadde grodd sammen ute i vannet- det var et lite hull man kunne svømme inn og inne var som en grotte, helt utrolig veldig romantisk.

Det som er fint med Thassos, Karpathos og Parga er at det ikke er en lang båttur etter man har flydd for å komme dit slik det er hvis man skal til Naxos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalonia er helt nydelig, flotte strender og mye atmosfære.

Skal jeg si noe negativt må det være at prisnivået der var noe høyere enn andre steder jeg har vært i Hellas og at det var litt snobbete der....

http://www.kefalonia.org.uk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...