Gå til innhold

Bunad i stedet for brudekjole.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Min mor giftet seg i bunad. Det var faktisk veldig fint. Er det noen andre som kunne tenkt seg å gjøre det samme? Er det kanskje for "vanlig" med bunad? Jeg vurderte det en stund.. (Har ikke bunad da, men ønsker meg det veeeeeldig!)

Jeg kunne overhodet ikke tenkt meg det. Men så ville jeg heller aldri følt meg vel i bunad. Det blir litt i overkant bonderomantisk for meg.

Siden det var spørsmålet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Synes ikke det passer uansett om det er første, andre eller fjortende gang man gifter seg... :forvirret:

MEN, som en her sa; at mannen har det er litt annerlesdes synes jeg. Av en eller annen grunn! :)

Skrevet

Nei jeg kunne aldri tenkt meg det, for "vanlig". Men liker godt bunader, men blir brukt opp i andre brylluper, 17mai osv. Men må jo si at det kommer ann på om en i 20-årene som gifter seg for første gang bruker den, eller noen som er eldre eller giftes for annen gang!

Skrevet

Nei, det kunne eg ikkje ha tenkt meg!

Bunaden min brukar eg kun på 17. mai, og i konfirmasjonar.;)

I bryllupet mitt vil eg ha ein skikkelig brudekjole. :-D

Skrevet

jeg har en mann som er så utrolig negativ til bunad, at han hadde blitt helt fra seg om jeg ville gifte meg i bunad.. Jeg som synes det er så flott med menn i bunad!! Så mitt håp om at han skal få seg bunad er lik null. Men uansett så er jeg vel enig med mange av de tidligere innlegg, jeg føler den er til konfirmasjon og 17 mai, har ikke noe mer forhold til den enn det. Men for dem som har mer tradisjon og mer tilhørighet til det, vær så god!

Liker så godt hvit brud jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...