lennox 73 Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hei og hopp:) Ei som gjerne vil bli gravid:) første forsøk misslykkes men det er bare til å stå på videre det ))) Endret 15. mars 2007 av lennox 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei på deg "tatte te minn" Det er så moro! Tenker på deg hele tiden jeg, er så glad på dine vegne..Heldigrisen.. Lurer på om det er eller jeg...Tar jo litt tid før du finner ut det.. Håper det blir vår tur snart... Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei! Gratulerer med spiren! Hyggelig at d kommer flere med termin i november! Kveita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izzy Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Så utrolig hyggelig med hilsen i dagboka mi Gratulerer så mye med lille spire i magen Masse lykke til videre lennox 73! ~Izzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. mars 2007 #5 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei på deg! Sender en helge til deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei og hopp! Håper formen din er topp. Sitter å venter på at du skal hente ,eg nå, vi skal jo gå tur. Blir koselig, jeg har funnet brød som vi kan mate gakk-gakkene med jeg.. Håper vi får endene til å møtes da... Synd ikke mannen min ville bli med da, men jeg hadde egentlig ikke regnet med det heller, virkeer som han bare er interessert i å gjøre sånne ting når han har sønnen sin.. Det er litt trist.. Men, men! Vi får det jo koselig. Nå er du snart 4 uker på vei også! Heldigrisen.. Sees snart snuppa! Endret 11. mars 2007 av MiNNieMooSe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mars 2007 #7 Del Skrevet 11. mars 2007 Grattis med spiren og nyboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå