-frøya- Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Dere som spiller Sims 2, jeg har planer om å kjøpe en tilleggspakke. Hvem vil dere anbefale?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har alle De jeg bruker mest er vel Dyreliv og Uteliv
Arkana Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Har alle jeg også. Bruker vel mest Livets Skole, Forretningsliv og Årstider (den nyeste). Dyreliv brukte jeg mest akkurat når den kom, etterhvert ble det for mye tid og strev med å ha kjæledyr. Uteliv kunne jeg egentlig godt klart meg helt uten.
Gjest Frysepulver Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har etter mye strev fått inn Sims ", Livets skole og Uteliv. Lastet ned endel stæsj og så kræsjer hele fordømte jævelspillet før jeg får åpnet det Har overnevnte pakker + Open for business
Tabris Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg bruker egentlig alle pakkene - min sim går på universitetet, går på date, starter en forretning, skaffer seg en hund og dyrker grønnsaker. Det er vanskelig å anbefale noen, fordi det kommer an på hva du liker å gjøre og hvordan du liker å spille. Noen synes f.eks University er kjedelig, jeg synes det er noe av det kjekkeste. Du får nesten lese bakpå tilleggspakkene og lese litt på nett før du bestemmer deg for hvilken som passer deg best. (Selv vil jeg anbefale alle. ).
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Akkurat nå ville jeg nok anbefalt den siste, årstider, ettersom det er på en måte et helt nytt spill med årstider o.s.v..
Malama Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har bare university og dyreliv. University synes jeg er kjekk, dyreliv sliter jeg litt med (dvs, å ha et dyr er greit, og koselig, jeg liker det. Jeg får bare aldri dyra til å bli venner, slik at jeg kan parre dem!) Det sprøs vel rett og slett litt hva du foretrekker, men jeg synes den nye årstider høres spennende ut. Les bakpå, pog finn ut hva DU vil ha mest glede av, for ikke alle liker de samme tingene.
-frøya- Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 Litt delte meninger,men finner vel ut av det Takk for svar hvertfall!
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Kommer jo ann på hva du vil gjørte med simmene dine da.. Vil du at de skal få høyere utdanning og nye morsomme jobber, og at de skal gå på skole (noe jeg syntes ble kjedelig i lengden), passe på karakterene deres, sørge at de står opp når de skal og slikt er vel livets skole best. Vil du at de skal dra på byen, få biler, muligheten til og shoppe og dra på utesteder, og bli vampyrer så er vel uteliv best. Vil du at de skal drive butikk, og holde på med butikker så er vel forretningsliv best. Dyreliv sier vel seg selv, men da må du være forberedt på og la simmen din bruke mye tid på og trene opp dyret sitt slikt at det blir tamt og ikke gjøre gale ting hele tiden, men det er veldig morro.. Dessuten kan dyrene få jobb og man får egne premier etter hvilken jobb de har. Årstider sier vel også seg selv, man får snø, regn, vindt, lyn og torden. Man kan dyrke planet og fiske i dammer. Man høster frukt og baser i snøen. Raker løv os.v..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå