Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært plaget med utflod (lukter ikke) med jevne mellomrom. Har vært å sjekket meg, hvor legen sa at han kunne se en hvit aktig utflod inne i kjeden, og at jeg kanskje hadde litt mer enn det som er "normalt", men at det ikke var noe å gjøre med, og at det heller ikke var noe å bekymre seg over.. Poenget er at det er irriterede å må gå med innlegg hele tiden, pga denne utfloden..

Noen som har hatt det samme problemet, og vet om det finnes noe mot irriterende utflod?? Har prøvd Lactal fra apoteket, og det har ikke hjulpet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg har samme problem, alltid masse utflod og må alltid gå på truseinnlegg. Men foreløpig har jeg bare tenkt at jeg får leve med det. Men følger med her i tilfelle noen har noen tips ;)

Forresten, noen som vet om graviditet har noe å si på utfold, altså om man får mindre/mer etter`?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har samme problem, alltid masse utflod og må alltid gå på truseinnlegg. Men foreløpig har jeg bare tenkt at jeg får leve med det. Men følger med her i tilfelle noen har noen tips ;)

Forresten, noen som vet om graviditet har noe å si på utfold, altså om man får mindre/mer etter`?

Så jeg er ikke alene om dette problemet:) Tenkte kanskje at det kunne komme av dusjsåpen, men bruker Dr.Greve, så kan vel ikke være det! Lurer bare på hva det kommer av.. Må jo være noe som kan hjelpe mot utflod.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Har hatt utflod fra nnoe før jeg fikk mensen som 11-åring. Bruker trusinnlegg hver dag og har vel blitt vant til det, men er jævlig irriterende

Skrevet
Så jeg er ikke alene om dette problemet:) Tenkte kanskje at det kunne komme av dusjsåpen, men bruker Dr.Greve, så kan vel ikke være det! Lurer bare på hva det kommer av.. Må jo være noe som kan hjelpe mot utflod.

Bare en liten kommentar: Jeg har aldri hatt så mye rare underlivsfenomener som jeg hadde gjennom en måneds forbruk av Dr. Greve. Er det noe som er kvinnefiendtlig så er det denne doktoren...

Gjest Tweek
Skrevet

Enig med Hui.. Brukte å dr.greve og asan er mye bedre.. Ikke at jeg fikk masse rare ting med dr.greve men den er ikke spes god..

Skrevet

Jeg har motsatt erfaring av dere to. Jeg elsker Dr.Greve! Bruker jeg Asan får jeg kløe, illeluktende utflod og UVI. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Tak for alle svar! Det skader jo ikke å prøve med Asan? Verdt å teste ut:)

Gjest Tweek
Skrevet

Tror nok ikke asan vil hjelpe deg med mindre utflod.. Du er nok bare en av de uheldige :(

Gjest Gjest
Skrevet

har hørt at å bruke g-streng kan gi utflod problemer.

Skrevet
Bare en liten kommentar: Jeg har aldri hatt så mye rare underlivsfenomener som jeg hadde gjennom en måneds forbruk av Dr. Greve. Er det noe som er kvinnefiendtlig så er det denne doktoren...

Signerer denne.

Jeg kjøper intimsåpe på apoteket som aco og vivag. Asan er også drepen for mange.

Gjest Advena
Skrevet

Jeg bruker også Aco fra apoteket, men er plaget av utflod. Bruker truseinnlegg, men hadde jo vært ganske greit å sluppet det, da. :forvirret:

Skrevet

Jeg vil anbefale vivag intimvask fra apoteket. Eneste som funker for meg. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke har den tilgjengelig, blir det vann. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde utrolig mye utflod før, uansett hvilken underlivssåpe jeg brukte. Så jeg fikk streng beskjed av gynekologen min om å slutte å vaske meg med såpe og å slutte å bruke truseinnlegg. Følte meg skikkelig møkkete og ekkel en ukes tid og måtte ha med meg ekstra truser og bukser som jeg skifta til i løpet av dagen, men så plutselig var utfloden borte vekk og underlivet mitt luktet plutselig mye renere. Dette er halvannet år siden og jeg har ikke hatt utflod i det hele tatt etterpå.

Gjest Vidvandre
Skrevet
Jeg hadde utrolig mye utflod før, uansett hvilken underlivssåpe jeg brukte. Så jeg fikk streng beskjed av gynekologen min om å slutte å vaske meg med såpe og å slutte å bruke truseinnlegg. Følte meg skikkelig møkkete og ekkel en ukes tid og måtte ha med meg ekstra truser og bukser som jeg skifta til i løpet av dagen, men så plutselig var utfloden borte vekk og underlivet mitt luktet plutselig mye renere. Dette er halvannet år siden og jeg har ikke hatt utflod i det hele tatt etterpå.

Skeptisk, det funker ikke på meg å ikke bruke såpe ihvertfall. Og hva har det å si om man bruker truseinnlegg eller ikke :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Og hva har det å si om man bruker truseinnlegg eller ikke :klø:

Det har vel noe med materialet og hvor tett det blir, går jeg utifra.

• 3 år senere...
Gjest Elise marie
Skrevet

Hei,

noen som er plaget av irriterende utflod som lukter, og som bruker tampong for å stoppe det?

jeg klarer ikke gå uten tampong, for lukten kommer gjennom klærne. det gjør meg gal, og jeg tør såvidt å gå "in public" om jeg ikke har i en tampong som sperrer utfloden og lukten fra å komme.

hvis noen har det samme problemet, eller har noe kjennskap til det setter jeg stor pris på svar :)

• 1 år senere...
Gjest Søker hjelp!
Skrevet

Jeg fikk klamydia i fjor, og er ferdig med behandling. Men etter den dagen har jeg plagdes med utflod.. Hva tror dere hjelper?

Gjest Payandeh
Skrevet

Har også fått høre at truseinnlegg er en fiende! Kommer sikkert av at det er syntetisk, samtidig som også det frarådes og bruke syntetiske truser fordi det irriterer kjeden. Det fungerer også å vaske rundt med såpe, og skylle godt med vann etterpå. Hvis du får såpe inn i skjeden vil det irritere hp balansen i underlivet... Unngå for trange bukser, g string og "luft" underlivet om natten. Dessuten skal visst kosthold også ha noe å si, samt sørge for å drikke masse vann. Det bør man jo gjøre uansett, men skal visst hjelpe. Eller... Det var kanskje for å bli kvitt lukt. Men vi er forskjellige, noen har aldri utflod, mens andre har det hele tiden. Det fins ingen "normal" der, for vi er da alle forskjellig:) Viktigste tross alt er jo at det ikke lukter...

Gjest badeand1
Skrevet

Sliter med det samme. Det jeg gjorde var å slutte med innlegg om natta, slik at underlivet fikk "puste". Det har hjulpet litt. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...