Gå til innhold

rare lyder


leslie

Anbefalte innlegg

noen som har den videste aning hvorfor kaninen min lager sånne "burrelyder" når den er ute å løper?

høres ut som en liten humle som sitter fast i nesen på den.... hva er dette har aldri hørt om dette før. til tross for at jeg har hatt kanin før også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sikkert en koselyd. katten min lager også lyder når ha løper som en gal rundt i huset og koser seg ekstra...prr, prr, prr hører jeg da :D

Men hvis du tror noe har satt seg fast i nesa til kaninen børdu nok ta den med til dyrlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leslie. Vet du at min kanin lager også slike lyder! :D Akkurat som en humle, så nå om dagen kaller jeg henne for honning humla mi.... Vet ikke hvorfor hun lager den lyden, men hun virker ikke syk eller noe sånt. Hun begynte med det for et par uker tilbake og nå så gjør hun det ofte. Ganske så søtt hvis det er en koselyd da. Jeg var redd kaniner var veldig stille av seg, men min lager både kneppe lyd med tennene og tyggelyd når hun blir kosa med. Og i tillegg humlelyd. Så nusselig atte. Gøy at du tok opp dette temaet her, for vi har lurt fælt på hva det er vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...