Gå til innhold

La oss takke George W. Bush

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

La oss alle takke den gode verdens frelseren George W. Bush og alle de amerikanske soldatene for den gode jobben de gjør i Irak og afganistan.

Jeg synes vi alle burde takke dem for at de har sakpt en bedre irak. Og et stabilt midtøsten og fjærnet verden for terror.

La oss takke Bush for at han gjør verden et bedre sted

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg mener det. Vi burde takke Bush for hans fantastiske jobb for verdensfreden og at han frigjør irakere.

Gjest Gjest 1
Skrevet
La oss alle takke den gode verdens frelseren George W. Bush og alle de amerikanske soldatene for den gode jobben de gjør i Irak og afganistan.

Jeg synes vi alle burde takke dem for at de har sakpt en bedre irak. Og et stabilt midtøsten og fjærnet verden for terror.

La oss takke Bush for at han gjør verden et bedre sted

Ja, det synes jeg. Hvertfall til en viss grad og på ingen måte så svartmalt som bildet tegnes i Norge av norske sosialistiske og venstreradikale journalister.

Tror du ikke kurderne i Kurdistan, like ved Iraks grenser, faktisk mener at USAs tropper i Irak betyr frigjøring for dem? Jeg har hørt rykter om at kurderne ikke likte diktatoren Saddam Hussein. Ut fra en reportasje jeg så på TV (skyt meg for ikke å ha bedre kilder) var kurderne i Kurdistan optimistiske og USA-vennlige.

Hvis jeg har forstått det riktig så er de to dominerende gruppene som kriger og dreper hverandre i Irak shiamuslimer og sunnimuslimer. Kurdere er også en av gruppene i Irak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...