leslie Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 etter hans store ønske lot jeg han idag for første gang sprute i munnen min..... alltid sett på dette som ekkelt og kvalmenes! men det var helt ok egentlig..... så nå er det gjort også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Du får huske å ta noen bilder neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Nei, ting er aldri så ille som man tror.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 du er så spydig waco...æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Den greia der er veldig overdrevet synes jeg, for sååå ille er det ikke. Men jeg kan ikke si jeg ligger å vrir på meg samtidig som jeg lirer av meg et par sukk og stønn og et par mmmmm lyder som enkelte andre kvinnemennesker gjør på TV1000 etter klokka 24.00, for såååå deilig er det dog ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg synes det er veldig deilig, jeg. Er noe veldig "rått" og seksuelt over det, liksom. Men så synes jeg sæd og pikk er utrolig sexy også, da. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 Den greia der er veldig overdrevet synes jeg, for sååå ille er det ikke. Men jeg kan ikke si jeg ligger å vrir på meg samtidig som jeg lirer av meg et par sukk og stønn og et par mmmmm lyder som enkelte andre kvinnemennesker gjør på TV1000 etter klokka 24.00, for såååå deilig er det dog ikke :o Og hva gjør den unge damen oppe så sent, om jeg tør spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. februar 2003 #8 Del Skrevet 25. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andrez Skrevet 26. februar 2003 #9 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er noe kjempekinki over dette, vet ikke hvorfor jeg tenner på det. Noe annet som er kult er å få dama til å sitte oppå ansiktet....mmmm Litt krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mortiis Skrevet 26. februar 2003 #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Har du prøvd fist fuck, baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå