Gå til innhold

nå er det prøvd ut også

leslie

Anbefalte innlegg

etter hans store ønske lot jeg han idag for første gang sprute i munnen min..... alltid sett på dette som ekkelt og kvalmenes! men det var helt ok egentlig..... så nå er det gjort også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den greia der er veldig overdrevet synes jeg, for sååå ille er det ikke. Men jeg kan ikke si jeg ligger å vrir på meg samtidig som jeg lirer av meg et par sukk og stønn og et par mmmmm lyder som enkelte andre kvinnemennesker gjør på TV1000 etter klokka 24.00, for såååå deilig er det dog ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig deilig, jeg. Er noe veldig "rått" og seksuelt over det, liksom. Men så synes jeg sæd og pikk er utrolig sexy også, da.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den greia der er veldig overdrevet synes jeg, for sååå ille er det ikke. Men jeg kan ikke si jeg ligger å vrir på meg samtidig som jeg lirer av meg et par sukk og stønn og et par mmmmm lyder som enkelte andre kvinnemennesker gjør på TV1000 etter klokka 24.00, for såååå deilig er det dog ikke  :P

:o Og hva gjør den unge damen oppe så sent, om jeg tør spørre?? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe kjempekinki over dette, vet ikke hvorfor jeg tenner på det. Noe annet som er kult er å få dama til å sitte oppå ansiktet....mmmm

Litt krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...