Gjest Huldali Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Nå har jeg lest utrolig mange pannekake oppskrifter her inne og må nok lage det snart! Men, hvis jeg skal steke pannekaker i olje (som jeg leste gikk an), hvilken type olje bør jeg da bruke for å få best smak?
Gjest Blanca Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Du bør bruke en olje med nøytral smak, rapsolje er suveren til steking ved høye temperaturer.
MissJenny Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 skal man steke pannekaker i olje? jeg har bittelitt olje i panna, men bare for at det ikke skal sitte fast. bruker solsikkeolje, aldri merka at det blir noe smak av den.
Gjest Huldali Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror de fleste steker i smør, men jeg bruker så og si aldri smør og har det aldri i hus. Men da skal jeg prøve ut solsikke eller rapsolje! Takk for svar!
Mini_me Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Dersom du har en god teflon panne så trenger du ikke noe fett. Jeg tørrsteker mine pannekaker, og det er kjempegodt....
skrue Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Vel, spiser man pannekaker en sjelden gang så synes jeg man kan koste på seg smør. Da spiller det ingen rolle i den store sammenhengen. Ellers ville jeg vel ha brukt solsikke- eller maisolje tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå