Gå til innhold

Utålmodig


BayliZ

Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg her inne som er utålmodig selv om ikke termin datoen er passert ennå?

Synes jeg står i en stillestående kø hver dag det ikke skjer noe nå.

Er nok sikkert mye pga. jeg fødet 3 uker for tidlig første gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg er også uttålmodig!!! ... og det selv om det er over fem uker til termin. Fødte vel en uke før termin sist, og tror jeg kommer til å gjøre det denne gangen også. .... og i så tilfelle er det fremdeles en måned igjen!

... men men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Jeg er utålmodig. hadde termin for 6 dager siden og det er ingen tegn på at han vil ut enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utålmodig. hadde termin for 6 dager siden og det er ingen tegn på at han vil ut enda..

Jeg føler veldig med deg :kose:

Har egentlig belaget meg på å gå over termin selv, da slipper jeg å bli altfor utålmodig håper jeg, men krysser innerst inne fingre og tær for at noe skal skje før. Jeg er så full av baby ++ at det er vondt å gjespe til og med, føler at jeg sprenges hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig...? Ikke i det hele tatt! :ironi:

Uff, og ekstra ille blir det når man har hatt maserier en stund også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor :klem: til dere som er rundt termin eller på overtid, de dagene er ekstremt lange!

Jeg er ikke utålmodig ennå, er fullstendig overbevist om at jeg kommer til å gå på overtid. ;) Har klart å innstille meg mentalt på det på grunn av erfaring fra forrige fødsel. Dengang var jeg overbevist om at jeg skulle få før termin. I tillegg gikk jeg med maserier i en uke før ting endelig satte skikkelig igang, 5 dager på overtid. Var rimelig :sprettoy: da.

Uansett så kommer jeg nok til å rimelig drittlei når det nærmer seg, men foreløpig har jeg roen. Det er også litt for mye uavklart ennå, i og med at snuppa fremdeles ligger i tverrleie. I verste fall kan det bli keisersnitt, og da blir det mest sannsynlig mars-baby på meg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utrolig utolmodig, selv om det er litt over 5 uker til termin. Jeg har hatt maserier siden uke 29 og er veldig syk, så er bra dritt lei nå.

Det er det flere i familien som er og, stakars jenta mi på snart 6 år, sa at nå fikk Marcus bli stor og sterk så han kunne komme for hun ville mamma skulle bli frisk igjen, og dette med tårer i øynene.

Så det svangerskapet her har vært tøft for alle, og de siste dagene nå er grusomme. Kommer sikkert til og gå over termin og. Gikk 10 dager over med jenta mi, men da var jeg helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker til termin her og kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig etter å møte ungen min. :) Uansett er det rart hvor tida har flydd. Formen er bra, selv om nettene er tunge (vondt å snu seg, renner på do konstant etc. You know ;) )

Så jeg håper h*n blir der inne noen uker til. Skal nok klare å drasse på den store magen ei stund til. Men ikke alt for lenge da, selv om jeg er forberedt på å gå overtid.

Det er uansett ei spennende tid vi går i møte. Gleder meg sånn! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra, selv om nettene er tunge (vondt å snu seg, renner på do konstant etc. You know ;) )

Jeg lurer på hvor mye magemuskler jeg har bygget opp gjennom svangerskapet kun på grunn av nattlige doturer jeg :ler: er ubegripelig tungt bare å sette seg opp i senga nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 40... men alle signaler sier det er nært forstående! Men tiden går veldig saaakte for det, samtidig som den går skremmende fort. (Er det egentlig mulig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...