Mata Hari Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Det finnes mange fascinerende mennesker i verden, og jeg liker å bli kjent med nye mennesker, kanskje KG kan være et medie for det. Vi får se, dagboken er iallfall offisielt åpnet og velkommen skal de som måtte ha interesse være. Gratulerer med dagen, damer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med dagen, og velkommen i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mata Hari Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Takk skal du ha, koselig med besøk ! Når man snakker om å like å bli kjent med nye mennesker, i dag gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge, men ikke fått meg til før nå. Har veid for og imot en stund, men i dag hoppet jeg i det. Jeg har tatt kontakt med to mennesker som betydde mye for meg for mange år siden, men som jeg på nærmere ti år ikke har vekslet et eneste ord med. Og responsen ? Jeg var en smule nervøs, man vet jo aldri om folk er interessert i å ta opp igjen kontakten, men responsen var over all forventning. En av de sa hun ble kjempeglad og hadde savnet meg masse, og den andre sa at hun syns det var kjempekoselig å høre fra meg og at hun alltid hadde håpet å få kontakt med meg igjen. Det hele endte med at jeg snakket 2,5 time på msn med den ene og 2 timer på telefonen med den andre. Vi ble enige om at det ikke måtte gå så lenge til neste gang og at vi skulle holde kontakten og ringes, tastes og treffes igjen. Konklusjonen: Av og til kan gamle kjente man egentlig hadde skjøvet fra seg tanken på å ta opp igjen kontakten med, absolutt være verdt å ta sjansen Endret 8. mars 2007 av Mata Hari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå