Gå til innhold

Memoarer...

Mata Hari

Anbefalte innlegg

Det finnes mange fascinerende mennesker i verden, og jeg liker å bli kjent med nye mennesker, kanskje KG kan være et medie for det.

Vi får se, dagboken er iallfall offisielt åpnet og velkommen skal de som måtte ha interesse være.

Gratulerer med dagen, damer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha, koselig med besøk !

Når man snakker om å like å bli kjent med nye mennesker, i dag gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge, men ikke fått meg til før nå.

Har veid for og imot en stund, men i dag hoppet jeg i det.

Jeg har tatt kontakt med to mennesker som betydde mye for meg for mange år siden, men som jeg på nærmere ti år ikke har vekslet et eneste ord med.

Og responsen ?

Jeg var en smule nervøs, man vet jo aldri om folk er interessert i å ta opp igjen kontakten, men responsen var over all forventning.

En av de sa hun ble kjempeglad og hadde savnet meg masse, og den andre sa at hun syns det var kjempekoselig å høre fra meg og at hun alltid hadde håpet å få kontakt med meg igjen.

Det hele endte med at jeg snakket 2,5 time på msn med den ene og 2 timer på telefonen med den andre.

Vi ble enige om at det ikke måtte gå så lenge til neste gang og at vi skulle holde kontakten og ringes, tastes og treffes igjen.

Konklusjonen: Av og til kan gamle kjente man egentlig hadde skjøvet fra seg tanken på å ta opp igjen kontakten med, absolutt være verdt å ta sjansen :)

Endret av Mata Hari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...