Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det ligger ikke akkurat mye kreativitet bak navnevalget. Håper de ender opp med et navn som klinger litt bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt enig.

HydroStatoil låter bedre.  ;)

Jeg synes faktisk StatoilHydro er best. ;)

Skrevet

Jeg menes også at HydroStatoli høers best ut. Jeg syntes definitivt ikke at noen av navnene skal utelates eller at navnene skal slås sammen i noen for m for nytt ord. Statoli (og i mindre grad) Hydro er oljeselskaper som er små i størrelse internasjonalt, men har et godt renome og er store innen for nisjer som oljeutvinning i værharde sjøområder. Hydro er betydelige internasjonalt på magnesium, aliminium og kunstgjødsel m.m. Dette er områder hvor Statoil ikke er inne i det hele tatt. Det er derfor unaturilg å kutte ut Statoilnavnet fordi det har et godt renomè og er størst. Samtidig er det lite smart å selge Hydro kunstgjødesl under Statoilnavnet. Det er heller ikke noe problem med dobbeltnavn. Det er helt vanlig i store fusjoner internasjonalt. Det klinger bedre med HydroStatoil, men jeg antar at storebror ville stå først.

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

For meg er det revnende likegyldig hva de kaller seg.

For øvrig er jeg enig med Don Giovanni i at det tross alt er viktigere utfordringer å ta tak i gjennom den prosessen de er igjennom nå.

Får meg til å tenke på jenter som skal gifte seg som synes valg av farge på strømpebåndet enn noe noe av det viktigste å konsentrere tankene om før man inngår ekteskap...

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...