*Lillian* Skrevet 24. februar 2003 #1 Del Skrevet 24. februar 2003 Har du ikke lest mailen din i dag? Eller har du kanskje ikke hatt tid til å svare? pssst...Madison...Ser du jeg maser nå?? Jeg venter i spenning, sjø, Leamor... (selv om jeg egentlig har bestemt meg sjøl allerede..) Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #2 Del Skrevet 24. februar 2003 Syns ikke detta var mas jeg :D ....Madison...må nok bli litt mer overbevist enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Skal sjekke den nå jeg.. har ikke tenkt på det! *Forter seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Nå har jeg lest mailen og synes egentlig ikke at det ble sååå stort.. hvis du har endel mønster og mer enn ETT navn liksom. Har ikke passer da, men målte opp litt. Husk å sende meg et bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er tre navn, Lea, også skal det være blomster rundt hele langs kanten... Men jeg har funnet noen andre forslag også, da... Så jeg tror det blir noe annet. Ovalt isteden, tror jeg. Men takk for at du sjekket, da :D Skal sende deg bilder etterhvert i prosessen, jeg... Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå