Gjest enois Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hva er oppskriften på helt vanlig hvit saus...? Tror jeg greide å gjøre det feil.. (sånn går det når man later at man kan lage mat)
Miami Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 1. Smelt smør 2. Jevn med mel 3. Spe med melk Ikke verre enn det
Gjest enois Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Åh.. det var enda godt! akkurat det jeg gjorde, og idet jeg helte den over makaronien så kom jeg på å tenke om det skulle være et egg i? vet ikke helt hvor det kom fra.. Da blir det middag fordi!
Eliza Doalot Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hvis du skal ha sausen til å stivne, så må du ha egg i. Også ville jeg vel uansett hatt litt salt, pepper og gjerne muskat i...
Gjest enois Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 salt, pepper og muskat er i. Den skal i ovnen en stund også, så da stivner den vel uansett! mm.. gleder meg til middag!
Gjest _Leela_ Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Når man skal lage grateng funker det best med egg i ja, men jeg har også glemt det engang og det ble da godt for det (men ikke fullt så stivt).
Gjest enois Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 okei.. men da virker det som at jeg berger allikevel! Men neste gang skal jeg huske egget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå