Chelsea Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ikke kjøpt den på årevis men skulle ha kjeks her en dag og da fant jeg den ikke i butikken. Etter det har jeg tittet i alle butikker jeg har vært. Noen som vet om den er utgått?
Antoinette Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Du mener de fra Cloetta som kommer i pakke som det franske flagget? De finnes de.
Chelsea Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det er de jeg mener. Jeg har jo lett i mange forskjellige butikkjeder i det siste jo. Da har jeg nok bare vært uheldig. Skal lete litt mer. Takk takk!
Hmm... Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg finner ikke disse vaflene og jeg har hatt lyst på de nå i ca 1 måned. Jeg har trålt rundt i mange butikker uten hell. Har de virkelig gått ut av produksjon?
Antoinette Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Nei de har ikke det, så de senest i går på ICA.
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jeg liker også Franske vafler, men finner de ingen steder. Verken på Ica eller Meny. Er de nå gått ut?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er også stor fan av disse, og har heller ikke sett dem på lenge!! Har gremtes over at de kanskje har gått ut av produksjon... Nå trenger vi nylige observasjoner av denne delikatessen Gjerne også i Trondheim...
trulta_ Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Åhh den er god. Husker vi hadde den alltid på sykehjemmet jeg jobbet før. Franske vafler var snadder. Men jeg finner ikke den kjeksen i butikkene her!
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Forsøk Coop Mega. Ifølge denne siden skal de finnes der.
trulta_ Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Fant ikke vaflene på mega i molde. Skuffende, fikk faktisk veldig lyst på, etter å ha lest denne tråden her.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #13 Skrevet 7. juni 2008 Jeg så noen Franske vafler i går her i Trondheim, men husker ikke helt hvor det var... Var innom Bunnpris Gourmet på Tyholt og Ultra på Lade, eller var det Rema? (For og leta etter noe annet i går..)
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har lett og lett og lett etter disse kjempelenge nå, og jeg finner dem ikke noe sted.. og jeg har lett i alle butikker jeg har kommet over... de er helt borte... De er så gooode...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #15 Skrevet 10. april 2009 Vil gjerne starte denne tråden på nytt...er det blitt gjort nye observasjoner av denne deilige kjeksen?
trulta_ Skrevet 10. april 2009 #16 Skrevet 10. april 2009 Jeg har ikke sett den på aldri så lenge. Og jeg ser etter den når jeg går forbi, den også en som het Condis.
Gjest Gjest_susanne_* Skrevet 7. juni 2009 #17 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke sett den på aldri så lenge. Og jeg ser etter den når jeg går forbi, den også en som het Condis. Hei hei. Jeg har sett etter de,de gangene jeg har vært i buttikken. Men de er borte Noen som vet hvilke fabrikant som hadde de? Om det går ann å hjelpe andre,ink meg selv,å få de tilbake i hyllene våre :D
smile Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 ÅÅÅ! Det er knallgode kjeks som vekker gode minner!! Skal sjekke litt fremover jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå