Deidre Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal fjerne hormonspiralen. Er det slik at man er fruktbar ved første eggløsning etter uttak?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ja. Får du eggløsningen i gang så er du i utgangspunktet fruktbar som normalt så sant du ikke har fått noen skader.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Så forøvrig i den andre tråden din om at du vurderer å gå over til en fruktbarhetscomputer. De vil kun fungere etter en stund, når du har fått hormonene ut av systemet og har en stabil syklus. Ovusoft ol vil normalt fungere raskere, men krever mer innsats. Frem til det må dere enten bruke kondom, eller etter din plan: Avvise mannen til du har oversikten. Normalt tar dette 3 sykluser, og dette kan bety alt fra 3 måneder til et års tid.
Deidre Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2007 Så forøvrig i den andre tråden din om at du vurderer å gå over til en fruktbarhetscomputer. De vil kun fungere etter en stund, når du har fått hormonene ut av systemet og har en stabil syklus. Ovusoft ol vil normalt fungere raskere, men krever mer innsats. Frem til det må dere enten bruke kondom, eller etter din plan: Avvise mannen til du har oversikten. Normalt tar dette 3 sykluser, og dette kan bety alt fra 3 måneder til et års tid. ←
Isobel Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Når du tar ut spiralen kan du bli gravid med engang. Du får eggløsning før mensen kommer. Stort sett kommer eggløsningen nesten med engang spiralen fjernes. Eller den kan komme.
Helen Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har fjernet hormonspiral 3 ganger for å bli gravid, jeg har blitt gravid med èn gang alle tre gangene. Så ja, så fort spiralen er ute er du fruktbar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå