Gå til innhold

Milla forandres!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Altså igjen kun på dine premisser Milla? Jeg har forsøkt å forsones og forsøkt å få forståelse for hva jeg har gjort deg Milla, at du ikke er interessert i å gjøre dette dersom jeg ikke legger meg på kne for deg pga noe du ikke klarer å vise til at jeg har gjort engang, da kan en forsoning være det samme!

Jeg har ikke for vane å jatte med, dersom det er det jeg må gjøre for å skape fred på kvinneguiden, da har kvinneguiden sunket til ett nivå som ikke gjør det like attraktivt lenger i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
jeg ikke legger meg på kne for deg pga noe du ikke klarer å vise til at jeg har gjort engang, da kan en forsoning være det samme!

Jeg kan forklare deg hvorfor du ble lagt til fy-listen, bare send en ny pm du.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså igjen kun på dine premisser Milla? Jeg har forsøkt å forsones og forsøkt å få forståelse for hva jeg har gjort deg Milla, at du ikke er interessert i å gjøre dette dersom jeg ikke legger meg på kne for deg pga noe du ikke klarer å vise til at jeg har gjort engang, da kan en forsoning være det samme!  

Jeg har ikke for vane å jatte med, dersom det er det jeg må gjøre for å skape fred på kvinneguiden, da har kvinneguiden sunket til ett nivå som ikke gjør det like attraktivt lenger i mine øyne!

...har kun vært medlem en uke, men er fullstendig enig med deg.

Først var det småfascinerende, nå bare irriterende.

Trenger ikke ha vært her i årevis for å se hvordan landskapet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Venter fremdeles i zpenning på Milla's forklaring til Aline......

Den skal tas på pm, ikke her.

Jeg akter ikke å gi typer som deg mer ammunisjon.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Har ikke tenkt å kommentere verken fy-lister eller denne spesifikke konflikten, kun si at de menneskene du møter her på KG representerer i hovedsak befolkningen ellers i Norge.

Man møter folk man liker og blir glad i, noen man gjerne vil ha mer kontakt med, folk man er dypt uenige med, men allikevel har en stor respekt for. Men også folk man skyr som pesten og aldri ville sluppet inn i sitt hjem, men hadde gått lange omveier for å unngå og møtt på...

Her er noen kverulerende, manipulerende, ute etter bekreftelse på seg selv og bygger kanskje opp en rosa drømmetilværelse omkring sitt eget liv. De som alltid må støtte seg til noen, aldri kan ha en selvstendig mening, bare jatter med fordi de er redde for å bli utelukket i det "gode selskab", alle typer finner du her på KG.

Her dumper man borti folk som er rake motsetningen av seg selv, men det er jo det som er så spennende. Man kan lære litt om andre og masse om seg selv. Kanskje kan man bli en bedre lytter og kanskje får man utvidet horisonten sin ørlite grann.

Ha en fin dag, alle sammen!

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal tas på pm, ikke her.

Jeg akter ikke å gi typer som deg mer ammunisjon.

Milla

Kjære deg, Milla.

Du gir mer enn nok ammunisjon med alle innleggene dine.

Nyere og eldre innlegg.

2+2=4, men i noen tilfeller stemmer det ikke, fordi det ikke er sant.

Slikt er lett å skyte med, men man sparer seg gjerne for det. Spesielt på et forum slik som dette. Det blir som oftest verre enn hva godt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

På generelt grunnlag (heelt tilfeldig)!!

I det virkelige liv, er det noen vi liker og noen vi ikke liker. Jeg henger ikke sammen med de jeg ikke liker. (da jeg var liten, ertet jeg de jeg ikke likte, eller jeg sloss med dem, etc. Nå har jeg ikke noe med dem å gjøre, hvis det er mulig)

Så er det KG-forumet: Et forum hvor kvinner (og menn) kan diskutere og gi/få gode (og dårlige) råd.

De forskjeller vi finne "der ute" speiler seg også "her inne". Med mindre vi prøver å psyke ut folk til å logge seg av for godt, må vi bare akseptere at det er alle mulige typer her inne, noen ganske annerledes enn oss selv, noen forrakter vi, noen syns vi er dumme, noen irriterer oss, etc.

Hadde det vært en ide å gjøre som i RL? Unngå de vi ikke har sansen for? La være å bry oss med de? og om vi er uenige om noe, kan dette diskuteres på en ordentlig måte, eller man kan erkjenne for seg selv at "ok denne personen er helt på trynet, synd for vedkommende".

På den måten kan det være rom for oss alle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Har ikke tenkt å kommentere verken fy-lister eller denne spesifikke konflikten, kun si at de menneskene du møter her på KG representerer i hovedsak befolkningen ellers i Norge.  

Man møter folk man liker og blir glad i, noen man gjerne vil ha mer kontakt med, folk man er dypt uenige med, men allikevel har en stor respekt for. Men også folk man skyr som pesten og aldri ville sluppet inn i sitt hjem, men hadde gått lange omveier for å unngå og møtt på...

Her er noen kverulerende, manipulerende, ute etter bekreftelse på seg selv og bygger kanskje opp en rosa drømmetilværelse omkring sitt eget liv. De som alltid må støtte seg til noen, aldri kan ha en selvstendig mening, bare jatter med fordi de er redde for å bli utelukket i det "gode selskab", alle typer finner du her på KG.

Her dumper man borti folk som er rake motsetningen av seg selv, men det er jo det som er så spennende. Man kan lære litt om andre og masse om seg selv. Kanskje kan man bli en bedre lytter og kanskje får man utvidet horisonten sin ørlite grann.

Ha en fin dag, alle sammen!

Lisa-Beth

:hjerter:

Hei, Lisa-Beth; var ikke meningen å "herme" altså :wink: Ser ut til at vi har tenkt samme sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går store fredmarsjer over hele landet. Engasjerer seg veldig for å hindre en storkrig. Og så klarer man ikke engang å slutte fred i et diskusjonsforum på internett..

Går det ikke an å ta dette litt saklig mellom voksne mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nettopp fordi det er så mange forskjellige mennesker med så mange forskjellige standpunkt, burde man kanskje prøve å respektere hverandre? Ikke slenge drit hver gang man har mulighet?

...og spesielt ikke være på søken etter muligheter til å slenge med kjeften...slik det ofte virker som noen mennesker er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går store fredmarsjer over hele landet. Engasjerer seg veldig for å hindre en storkrig. Og så klarer man ikke engang å slutte fred i et diskusjonsforum på internett..

Går det ikke an å ta dette litt saklig mellom voksne mennesker?

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal tas på pm, ikke her. Jeg akter ikke å gi typer som deg mer ammunisjon. Milla

Selvfølgelig vil du ikke "offentliggjøre" det Milla - lille venn. Du har sannsynligvis glemt årsaken selv......eller enda mer sannsynlig, det er ingen årsak bortsett fra den jeg nevnte tidligere.

"typer som meg"......... :ler::ler: du trenger ikke gi meg "ammunisjon", jeg har mer enn nok allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til Milla:

- Når Aline har sendt deg flere PMer som du ikke har svart på.

- Når du har bedt Aline sende deg epost utenom KG (slik at du kan "finne ut hvem hun er" tenker jeg) men hun mener diskusjonen hører hjemme på KG ikke IRL

- Når Aline i utgangspunktet føler seg trakassert av å komme på en fyliste uten at hun skjønner hvorfor

- Når Aline faktisk vurderer å melde seg av KG som hun er så glad i pga dette....

- OG når Aline ber om svar gjentatte ganger i denne personlige tråden om deg...

...ville ikke det eneste voksne av deg være å enten fortelle henne hvorfor hun kom på listen din i utgangspunktet, eller innrømme at det var en feil? Det er lov for alle å gjøre feil vet du.

Hvorfor insisterer du på at hun skal sende deg NOK en PM?

DET skjønner ikke jeg.

Og jeg har aldri vært i konflikt med deg, aldri kranglet med deg, aldri baksnakket eller trakassert noen, så jeg er ikke ute etter deg.

Jeg bare lurer på hvorfor du ikke ser dette, når du andre ganger er så veldig reflektert/voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Milla, du vet hva jeg har bedt deg om, du vet at jeg har fortalt deg at jeg ikke har noe utestående med deg. At det er du som har ett problem med meg, som du da får spesifisere for meg.

Jeg kryper ikke for noen, ikke så lenge det ikke dreier seg om verdensfred! Litt ryggrad har jeg da!

Vil du ikke forsones så vil du ikke, da har jeg forsøkt mitt ihvertfall!

sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg bare lurer på hvorfor du ikke ser dette, når du andre ganger er så veldig reflektert/voksen?

Jeg elsker å se folk krype.

Som du vil Aline- skal sende deg en pm.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he..ja det gjør du nok Milla!! :wink:

Vel, jeg kryper ikke! Sorry!

Be om unnskyldning om jeg gjør noe galt kan jeg, men kryper aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...