Gjest Ulva35 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Leste nettopp en artikkel i Agder-posten(på nett). En samlivsekspert mener at snøkaoset på sørlandet er positivt på en måte. Hvilken måte? Jo vi kvinner blir kåte av og se på at mannen måker snø Hun påstod også at det samme gjelder hvis mannen pusser vinduer Personlig har jeg ikke merket noen ekstra lyster i den forbindelse. Hva med dere jenter?
Cottoncandy Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Må si jeg lo godt av det. Har ikke hatt problemer med å holde meg i tøylene enda iallefall
punktom Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hvilke kvinne med respekt for seg selv blir ikke kåt av dette eller dette?
Cottoncandy Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hvilke kvinne med respekt for seg selv blir ikke kåt av dette eller dette? ←
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Pinglemann! http://calvinmcp.nomadlife.org/hello/15420...22-10.30.40.jpg
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Hjelper ikke dette, hjelper ingenting. ←
Grønt blad Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Hvilke kvinne med respekt for seg selv blir ikke kåt av dette eller dette? ←
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Leste nettopp en artikkel i Agder-posten(på nett). En samlivsekspert mener at snøkaoset på sørlandet er positivt på en måte. Hvilken måte? Jo vi kvinner blir kåte av og se på at mannen måker snø Hun påstod også at det samme gjelder hvis mannen pusser vinduer Personlig har jeg ikke merket noen ekstra lyster i den forbindelse. Hva med dere jenter? ← Jeg bor på sørlandet og mannen min har vært ute og måkt snø nesten hver dag i det siste, men jeg kan ikke si det, i seg selv, har gitt meg mer lyst på ham. Kanskje hvis man får enda strammere magemuskler og bredere skuldre?! Nei, tenkt på all den tiden vi er ute og måker som vi kunne brukt til andre litt koseligere ting!
Amalie_85 Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 er det kvinner bak artikkelen og eller? for det er jo super lurt å skrive om sånt, så løper alle mannene og måker snø og vasker vinduer. Damene blir i godt humør. Godt humør = større sjanse for sex. Ser da logikken greit der jeg kanskje jeg må vise artikkelen til sambo nei han er så flink uansett.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 er det kvinner bak artikkelen og eller? for det er jo super lurt å skrive om sånt, så løper alle mannene og måker snø og vasker vinduer. Damene blir i godt humør. Godt humør = større sjanse for sex. Ser da logikken greit der jeg kanskje jeg må vise artikkelen til sambo nei han er så flink uansett. ← Smart tenkt! ..."Du kjære, i avisen står det at vi jenter blir så kåte når dere måker snø....Forresten, nå snør det veldig. Jeg skal snart ha bilen min ut på shopping!"
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Det var en kvinnelig sammlivsterapaut ja Artige bilder dere har lagt ut i denne tråden Jeg kjenner lystene kommer sigende
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #17 Skrevet 7. mars 2007 Nå begynner jeg nesten å angre på at jeg har flyttet til et land hvor det sjelden snør! men vinduene kunne ha trengt en vask. "Kjæresten min, kan du komme og vaske vinduene? Og ta på deg en flotte bokseren din. Nei, du trenger ikke noen flere klær. Hva naboene kommer til å tro? Eh, vet ikke?"
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 Jeg blir ikke akkurat kåt av å se mannen måke snø, men jeg må innrømme at han var sexy da han fikset veranda i bar overkropp i fjor sommer.
Gjest git mann Skrevet 7. mars 2007 #19 Skrevet 7. mars 2007 Det kan vel hende at noen blir kåte av å se naboen måke snø. Jeg blir i alle fall smålysten av å se nabofruen klipppe gressplenen i bikini..
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mars 2007 #20 Skrevet 7. mars 2007 Det kan vel hende at noen blir kåte av å se naboen måke snø. Jeg blir i alle fall smålysten av å se nabofruen klipppe gressplenen i bikini.. ← Det er vel anderledes. En delvis avkledd person, og sommer og sol. Har vel ikke noe å si om hun klipper gresset eller bare rusler rundt i hagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå