Gå til innhold

Mannfolk, bommelom og dolokk


Gjest Pax

Anbefalte innlegg

Så poenget er at damene skal ha i pose og sekk, då? Ikkje nok med at de skal ha ein ring å sitte på som ein kan ta vekk når ein skal urinere ståande, men de skal ikkje måtte legge den ned etter mannen..? Då er det med all respekt å melde eit hjelpemiddel for kvinna, og eit hinder for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=
Så poenget er at damene skal ha i pose og sekk, då? Ikkje nok med at de skal ha ein ring å sitte på som ein kan ta vekk når ein skal urinere ståande, men de skal ikkje måtte legge den ned etter mannen..? Då er det med all respekt å melde eit hjelpemiddel for kvinna, og eit hinder for mannen.

Whatever.

Jeg vil ha tilgang til et rent toalett, så hvis det er en menneskerett for menn å grise der de selv og andre skal sette seg, så får de ikke bo med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du løftar ringen når du er ferdig, legg du ansvaret for dette på deg sjølv og ikkje på mannen du evt. skal dele toalett med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Men om du løftar ringen når du er ferdig, legg du ansvaret for dette på deg sjølv og ikkje på mannen du evt. skal dele toalett med.

Hans urinsøl er hans ansvar. Og på undersiden av doringen er det fullt av gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze

Har jeg lagt en kabel lar jeg lokket være igjen, innbiller meg at litt av drittlufta dras med ned når jeg drar ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...