Gjest Gutt 18 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Når var første gangen du onanerte og åssen føltes det da? Jeg ronka selv når jeg var hjemme, tror jeg var 13 og det var på natta. Jeg hadde holdt på en stund og plutselig merka jeg noe klissete på henda! Jeg skrudde på lyset og da fikk jeg sjokk. Jeg husker at jeg syntes sæd var skikkelig ekkelt og bestemte meg for å aldri runke igjen.. Nå ronker jeg daglig 2
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Takk for at du ville dele denne opplevelsen med oss. 3
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Første gangen jeg runket var vel på midten av 60 tallet....hva mere lurte du på? 1
Cornille Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker bare at jeg fikk min første orgasme da jeg tok situps, var vel rundt sånn 14 år eller noe... Så onaneringen tok vel over etterhvert da en gang!
Cottoncandy Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker ikke første gangen jeg onanerte, men ler litt når jeg tenker på min første orgasme. Husker ikke akkurat hvor gammel jeg var, men jeg drev iallefall på å lekte med venninnene mine, og jeg og hun andre som lekte foreldre lå og jukket på hverandre, så skjedde det plutselig. Jeg visste ikke hva en orgasme var og ble vettskremt. Jeg trodde det var noe galt med meg og fant ut at jeg måtte fortelle det til mamma, men synes det var så flaut at jeg aldri turte. Det er jeg veldig glad for 6
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Husker ikke akkurat hvor gammel jeg var, men jeg drev iallefall på å lekte med venninnene mine, og jeg og hun andre som lekte foreldre lå og jukket på hverandre, så skjedde det plutselig. ← Veldig mange har sin første orgasme sammen med venninne/venn av samme kjønn. Den ene har oppdaget onaniens knep, og nytelse, og skal lære den andre som ikke har nådd det stadiet enda. 1
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk det av å sitte og jukke på ei pute da jeg var liten og så på film! Hoho! Grisekids!
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Jenter kunne liksom være litt mer diskret enn gutta under utforskingen Var bare å låse seg inne når man skulle trekke skinn i barndomsheimen, ikke sjans å få årnings med noen pute der
Gjest Vidvandre Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Hehe, off, jeg onanerte ikke første gang før jeg var nitten og hadde hatt sex i noen måneder. Prøvde før det, men forsto liksom ikke poenget; skjedde ingenting. 1
Gjest Gutt15 Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Første gang jeg ronka, var sommerferien 2006 , jeg hadde lurt litt på kjønnsorganene mine lenge, jeg titta på dem så ronka jeg på en måte så kom det noe ut, det var litt sæd. Siden august 2006, siden jeg var fylt 14 år har jeg onanert, ca annen hver dag ! Det føles underbart ! må prøves! Noen tips om glidemiddel / Kondom når jeg gjør det ? bare hånda xD ? Takk - Gutt 15 - !
maren Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg kan huske at første gang jeg onanerte (ca 12 år) synes jeg det var vondt å ta på klitoris og tenkte at den skal jeg ikke røre mer! Men sånn gikk det jo ikke til da Endret 24. mars 2008 av maren 3
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Det tror jeg at jeg har gjort hele livet. Jeg husker at jeg gjorde det som liten jente. Visste jo ikke hva det var, bare at det føltes godt. Og så likte ikke mamma og pappa at jeg gjorde det hvor som helst. *humrer* Jeg har sikkert gjort det daglig gjennom hele livet. I single perioder har det blitt mye onanering også. Litt mindre når jeg er i et forhold, men fortsatt ca daglig alikevel. Jeg syns det er best å bruke hendene. Gni dem mot de ytre kjønnsleppene, og massere klitoris gjennom leppene, på en måte. Syns ikke det er opphissende å stimulere klitoris direkte.
Teriyaki Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Tjaa..Jeg begynte som 5 åring, faktsik. Det var ikke bevist da. Jeg lekte meg på gyngehesten min, og plutselig fikk jeg orgasme. Etter hvert eksprimenterte jeg med å bruke fingrene. Husker jeg lå i barnehagen sidelengs mot veggen i kosestunden og..Ja..Kose med meg selv.. Så er nok av de som begynte ganske tidlig ja. Jeg trodde derimot det var unaturlig fram til ungdomsskolen, så prøvde å holde meg unna et par ganger. Det lengste jeg noen gang har klart er tre uker. Huff, det var helt forferdelig 1
Fredrik=) Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 var 10 snart 11. jeg var "syk" fra skolen en uke for å finne ut litt mer av dette i fred og ro:P haha må bare dele noe en kompis a meg sa. husker ikke hvor gamel han var men ganske ung. han kom ved å henge i en stang i trappa til beste moren. han kan foresten fremdeles komme bare ved å henge etter noe!
Gjest Kjøttbolla Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Jeg var 17 år da jeg fikk min første orgasme, jeg lå i senga mi om kvelden og utforsket litt. Jeg husker at jeg ble litt redd for at jeg skulle lage lyder så jeg stoppet før jeg følte at jeg mistet kontrollen. Men neste kveld skulle jeg prøve igjen, men da følte jeg at jeg ikke kom noe høyere på skalaen enn det jeg hadde gjort kvelden før. Jeg trodde i nesten 10 år at orgasme var oppskrytte greier. Men så traff jeg kjæresten min, og sammen med han nådde jeg nye høyder. Jeg får alltid sterkere orgasmer sammen med han enn det jeg kan klare alene.
Transe Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tror jeg var 14 år. Hadde tyvlånt søsters flotte konfirmasjonsgåve og ble da kåt og jeg kom.
Filur Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Må ha vert 12-13. Husker etter jeg hadde lagt meg om kvelden jeg lå og strøyk meg på puppene for det føltes deilig. Så føltes det etterhvert så rart i skrittet, for jeg ble jo våt. Måtte kjenne etter at alt var som det skulle, og det var plutselig usedvanlig godt å stryke der. Bare fortsatte til jeg kom, og jeg var veldig klar over hva som hadde skjedd. Og at det skulle gjentas neste kveld.. 2
Gjest Tine26 Skrevet 9. desember 2008 #20 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har gjort det så lenge jeg kan huske, og kan ikke huske min første orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå