Gå til innhold

Utdrikkingslagplanleggeren min!


Gjest ice

Anbefalte innlegg

Som den heldige utvalgte som forlover :hoppe: , så må jeg jo og invitere til utdrikking da! :vin:

Bryllupet hennes skal være i sommer, men for å overraske skikkelig så har jeg bestemt meg for å utføre utdrikkingen i april! For kjenner jeg henne rett, så tror hun ikke jeg har begynt planleggingen ennå :sjarmor:

Nå trenger jeg bare en plan...

...så her tas forslag og vurderinger av mine påfunn imot med stor takk!!

Endret av ice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående transport:

Vi er 22 på invitasjonslista, men foreløpig 14 som er med, resten har ikke svart ennå.

Så her kommer første problem, blir vi 16 kan vi kjøre minibuss, blir vi over det må vi vel kjøre stor buss hvis vi skal kjøre samlet...og da blird et fort dyrt.

Har fått et tilbud på minibuss på 1900kr inkl. 100km. Er dette billig??

Venter fortsatt på tilbud med stor buss.

Siden vi bor på et sted med litt avstander så synes jeg det hadde vært best om alle fikk kjørt samlet, så vi holder stemningen oppe osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så fikset et videokamera (låner av ei venninne), også skal en kamerat av meg og jeg redigere etterpå. Om det blir vist i bryllupet vet jeg ikke, men overrekkelse blir det vel :)

Ingen av oss har redigert før, men kameraten min har lastet et program og satt i gang og utforske...han liker og teste ut sånne ting.

Tror dere det er håp om en bra video?? Det viktigste er kanskje å ikke ta helt av med effekter og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skal drikkes ut sine kriterier:

-ingen farlige aktiviteter der døden kan bli resultat

-ikke noe utdriting gatelangs

-ikke stordrikking fra første stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mine forslag som kan være aktuelle da:

-ri hest, for hun har aldri likt hester...vi skal alle ri da, og jeg er vel ikke så trygg på hest selv heller, så det kan jo bli spennende. Her planlegger jeg at vi lager bål og griller pølser og koser oss samtidig for å roe oss på stedet!

-en aerobictime lagt opp for oss og hun må også være med å instruere...hvis treningssentret sier ja

-Kjempehuske; ala den på tusenfryd der man blir heist opp og skal utløse selv...men det er ikke den da.

-hadde en plan om bowling og legge inn litt runder med å kaste med venstre, to og to, baklengs e.l. Men det var før jeg visste jeg skulle be 20stk, for det er vel litt for mange til bowling eller?? Noen erfaringer??

-stoppe et sted underveis og ta masse bilder av hele laget

-lage tacobuffet på kvelden, for hedersgjesten digger taco

-dildoparty hvor hun også må være med og demonstrere

-ei av de inviterte kan litt linedance, så hun kunne jo tatt et minikurs utpå kvelden, bare for å få litt aktiviteter utover kvelden så det blir litt mer en en hvilken som helst fest...

-en drikkestafett så vi blir i form i løpet av kvelden

Endret av ice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...