Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe et slikt spill, men er uskikker på hvilket jeg skal velge.

Er det noen som har erfaring? Kanskje noen man bare skal styre unna?

Har alle spillene mulighet for 2 player? Tenkte det var greit å kjøpe en dobbel matte, men har faktisk ikke sett det noe sted. Vet der hvor man kan kjøpe?

Er det forresten store kvalitetsforskjeller på mattene? Like greit å kjøpe en billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanskelig å gi deg tips, men bare let etter dansespill og ta så et søk etter spillet + review e.l

De fleste spillene har mulighet for 2 player...ikke noe problem å kjøpe to enkle matter heller, det er nok greiere enn å kjøpe en dobbel. (Mer armslag osv).

Mattene er som regel i relativt dårlig kvalitet, men jeg har to offisielle fra Capcom, og de har jeg ikke hatt noen problemer med ennå.

Skrevet

Er vanskelig å gi deg tips, men bare let etter dansespill og ta så et søk etter spillet + review e.l

De fleste spillene har mulighet for 2 player...ikke noe problem å kjøpe to enkle matter heller, det er nok greiere enn å kjøpe en dobbel. (Mer armslag osv).

Mattene er som regel i relativt dårlig kvalitet, men jeg har to offisielle fra Capcom, og de har jeg ikke hatt noen problemer med ennå.

Skrevet

Jeg har et som heter "dansing stage max", og har bare positive tilbakemeldinger å komme med der. Det går helt fint å koble til to matter til det spillet. Matta mi er uorginal, men helt grei. Eneste jeg misliker med den er at den flytter seg når jeg danser, men det følger med noen anti-skli-biter man skal feste under da, jeg har bare ikke helt kommet så langt ennå ;)

Jeg er forsåvidt enig med SW20, kjøp heller to enkle enn ei dobbel ei. Det blir mye bevegelse og svingende armer og bein rundt omkring! Kan være greit med litt plass rundt seg.

Lykke til med dansemattekjøpinga, det er kjempegøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...