Gå til innhold

Ta ut baht på gardemoen?


Cobra

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man får tatt ut thailandske baht på gardemoen flyplass, har de slik veksle automat der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg dessverre ikke. Men jeg vet at Nordea har filial der, så da kan du jo prøve å ringe de og høre. Tror det er ganske mange forskjellige valutaer du kan ta ut, men ikke hvilke dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er det noe vits å ta ut før man reiser? Jeg liker ikke å reise med cash så jeg pleier å ta ut penger når jeg ankommer til destinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er det noe vits å ta ut før man reiser? Jeg liker ikke å reise med cash så jeg pleier å ta ut penger når jeg ankommer til destinasjonen.

Er det greit å ta ut penger med en gang man kommer til thailand da? Er det minibanker på flyplassen i phuket? Endret av Cobra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ikke vært på flyplassen i Phuket på en del år men jeg ville bli ganske forundret hvis det ikke fantes noen minibank der. Men kanskje noen av de som har benyttet flyplassen nylig kan gi et bedre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Er det noen som vet om man får tatt ut thailandske baht på gardemoen flyplass, har de slik veksle automat der?

Ikke sikkert de har det i automaten, men det er et vekslingskontor også og der får du garantert tatt ut thailandske baht.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går helt fint å ta ut baht på flyplassen i Phuket. Jeg gjorde det ifjor! :)

God tur da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...