Gå til innhold

Du er så Sexy


Gjest Cosmic Girl

Anbefalte innlegg

Gjest Vidvandre

Jeg tok det ikke helt 100% som er kompliment fra eksen min, det virka nemlig som om det var eneste grunnen til at han var sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noen sagt at jeg så sexy ut, hadde jeg svart: doooh... det vet jeg vel!

Neida... *fnis* Jeg hadde nok blitt litt smigret ja... :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Hvis noen sier til deg at du er så sexy.  Tar du det som et kompliment?

Avhenger det av situasjonen det blir sagt i, eller spiller det ingen rolle for ditt syn?

jeg hadde tatt det som et "kompliment" hvis min kjære sa det i visse sammenhenger, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt fornærmet. Det er mye som kan sies om utseendet mitt, men "sexy" er ikke en av dem :ler: . Vedkommende som sa det ville dermed avslørt seg som årets løgnhals.

(Ville muligens blitt smigret hvis kjæresten sa det, men det er også det eneste unntaket :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før trodde jeg ikke at jeg likte at men sa det, og jeg mente selv at jeg ikke tok det som et kompliment. Men så la jeg kraftig på meg, og plutselig var det ingen som kom med slike kommentarer lenger...Det var først da jeg forsto at jeg virkelig likte å høre det! :ler:

Jeg tok meg sammen og fikk av meg mine overflødige kilo, og nå nyter jeg hver kommentar jeg får for utseende! (så lenge de er av positiv art da... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...