Gjest Cosmic Girl Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hvis noen sier til deg at du er så sexy. Tar du det som et kompliment? Avhenger det av situasjonen det blir sagt i, eller spiller det ingen rolle for ditt syn?
Fibi Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvis en mann jeg går forbi på et utested sier noe sånt tar jeg det snarere som en fornærmelse. Går utifra at han vil ha seg et ligg og tror at vi faller som fluer for billige komplementer. Av en kjæreste eller elsker derimot, da tar jeg det selvsagt som et kompliment, og som bekreftelse på at han tenner på meg. Jeg kan også si til venninnene mine feks: Du er kjempesexy i dag. Det er også et kompliment og positivt ment, men betyr ikke at jeg tenner på dem. Endret 5. mars 2007 av Fibi
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 På et utested tar jeg det bare som en utrolig sleip sjekkelinje for å få meg fortest mulig i sengs.. Så da kjenner jeg at jeg blir litt irritert.. Av noen jeg kjenner, det måtte være kjæreste eller venner av begge kjønn så tar jeg det som et kompliment
Gjest Frøken Titt Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Avhenger det av situasjonen det blir sagt i, eller spiller det ingen rolle for ditt syn? ← Avhenger av situasjonen. Jeg syns ikke sexy alltid er et kompliment nei. Syns det kan være upassende innimellom. Hvis fremmede sier det f.eks.
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Selvfølgelig er det et kompliment. Kommer det fra en slesk kåting på en pub, så driter jeg vel i det - jeg har jo ikke tenkt å ligge med ham uansett. Jeg tar det til meg!
Jyde Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tar det som et kompliment hvis det ikke er fra læreren...
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tar det som et kompliment hvis det ikke er fra læreren... ← Kommer ikke det an på hvor gammel du er...?
Jyde Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Nei, Bodillen. Jeg har hørt at alder ikke har noen betydning...
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Nei, Bodillen. Jeg har hørt at alder ikke har noen betydning... ← Litt ekkelt hvis du er 12, da...?
Jyde Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Ja, det er det sikkert men jeg er ikke 12 år. Jeg er bare cirka 40 og jeg likte det heller ikke da jeg var 29 og en kunstlærer (ikke min, men en som ble leid inn utenfra), liksom kom borti puppene mine hele tiden...
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Ja, det er det sikkert men jeg er ikke 12 år. Jeg er bare cirka 40 og jeg likte det heller ikke da jeg var 29 og en kunstlærer (ikke min, men en som ble leid inn utenfra), liksom kom borti puppene mine hele tiden... ← Mulig han tenkte "detta var noen fine pupper å dulte borti, gett!" Men han sa ikke at du var sexy? Det er ikke bare sånn at du har så innmari digre pupper at det er vanskelig ikke å komme borti, da...?
Jyde Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 NIKS. Jeg har helt b-cup-pupper. Jeg trenger ikke bruke bh for puppene mine er helt fiks perfekte...
Gjest Ulva35 Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 For et spørsmål: Så klart det er et kompliment. Er det en slesk kåting som sier det, er det vel bare å takke og skygge banen. Jøss vi kvinnfolk må virke rare. Klager gjør vi når vi ikke får komplimenter, og jammen er det galt nå vi får det også Er det rart at mange menn kjenner seg igjen i Bjørn Eidsvågs: Jeg er bare en mann?
aline Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Selvfølgelig er det et kompliment. Kommer det fra en slesk kåting på en pub, så driter jeg vel i det - jeg har jo ikke tenkt å ligge med ham uansett. Jeg tar det til meg! ← helt enig, tar det som ett kompliment uansett jeg og. om en eller annen tulling tror han får meg til sengs ved å kalle meg det, så tar han feil, så da tar jeg det som ett kompliment og tusler videre.
Snasen Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 NIKS. Jeg har helt b-cup-pupper. Jeg trenger ikke bruke bh for puppene mine er helt fiks perfekte... ← Mine og men jeg har en D.
Jyde Skrevet 6. mars 2007 #17 Skrevet 6. mars 2007 Da har du jo størst, men det er ikke størrelsen det kommer an på...
Gjest *PEN&DEILIG* Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tar det som en komplimang.. Da jeg bodde i usa, sier gutta det hele tien at jeg er hot ;)
MsRP Skrevet 7. mars 2007 #19 Skrevet 7. mars 2007 Veldig fint hvis det kommer fra kjæresten. Mindre hyggelig om det kommer fra en gutt på gata, men helt ok. Direkte kvalmt om det kommer fra en gammal gris med ølbriller... Kanskje dere som tar dette som et kompliment uansett hvor det måtte komme fra ikke er så vant til å få ordentlige komplimenter? Det skal ikke så mye til før en gutt syns ei jente er sexy når klokka nærmer seg desperasjon en lørdagskveld...
skanky Skrevet 7. mars 2007 #20 Skrevet 7. mars 2007 Selvfølgelig tar jeg det som en kompliment! (Ja, det heter faktisk EN kompliment, tro det eller ei ) Men når det kommer fra en ekkel, full fyr på et utested så går det jo inn det ene øret og ut det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå