Gå til innhold

Hva synes dere om bordkortforslagene?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du er ute etter det "perfekte" så finner du det aldri......... icon_smile.gif

Jeg synes egentlig det 1. bildet var finest jeg.....det er litt min stil - enkelt, men samtidig ikke standard. icon_smile.gif

Men bare for å ha sagt det: Alle var fine.

Lykke til hoppe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kristin.

Jeg synes nr 1 er det fineste, stilig Hehe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-03-28 17:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Vi kommer ikke til å velge bordkort nummer 3 nei, det har vi slått helt fra oss! Dette var bare noe jeg laget kjemperaskt noen få dager etter forlovelser også. icon_wink.gif

Selv synes vi nummer 1 er det fineste. Veldig enkelt og samtidig stilig. Invitasjonene våre har dere kanskje sett, men de er iallfall sånn brent rundt kanten de også. Dette kommer til å gå igjen flere steder i bryllupet.

Nummer 2 er jeg redd kan bli litt ustødig. Synes det var veldig stilig når vi lagde det, men etter å ha sett hvor enkelt det kunne gjøres med nummer 1 ble vi usikre...

Moro å få tilbakemeldinger uansett! Fortsett med det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

jo da, de var jo søte men de lignet masse på juletrekuler icon_smile.gif og dere skal vel gifte dere før jul, trodde jeg icon_smile.gif

oi nå fikk jeg kjempe god ide hva jeg og datteren min kan lage til jul icon_wink.gif

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Selv synes jeg de så litt for simple ut jeg og litt for hobbyaktige... Men men. Fikk ikke assosiasjon med jul akkurat, men så er det ikke kuler egentlig heller. Det er treknapp med en liten trekule i bunnen som støtter den opp.

Uansett, vi ender ikke opp med disse uansett!

Men hyggelig å kunne gi deg noen tips til julepuslerier! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

takk takk for tipsen prøvde nettop å lage noe lignende for å se om hun i hele tatt var intersert! og gjett da, hun hjalp meg og holdt på og var sååå intersert icon_smile.gif nå klarer jeg ikke å vente til å butikkene åpner slik at vi kan lage masse i sammen icon_smile.gif dette her var kjempe gøy icon_smile.gif

takk takk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg elsker å pusle med alle mulige sånne ting, kanskje du kan få ennå flere tips fra min hobbyside som du og datteren din kan pusle med?

Siden er iallfall denne:

http://www.geocities.com/kristinkol/

Her finner du både fremgangsmåter og bilder av en del ting du kan lage.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Litt gøy å høre at de fleste er enig med oss. Vi går nok for nummer 1 ja. Enkelt og stilfullt. Dessuten slipper vi det store problemet om hvordan vi i alle dager skal brette serviettene pent. Prøvde meg nemlig hjemme og det ble bare tull. Men med en slik serviettholder som bordkort er det jo en enkel sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde også serviettringer som bordkort: Remser i sølvkartong med et "halvt hjerte" i hver ende. Vi lagde en sirkel av remsa og fletta hjertedelene i hverandre. Så skreiv vi navnet på gjesten i hjertet. Passe fint og passe mye arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...