Gjest KristinK Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi har laget noen forslag på bordkort. Desverre er bildene litt dårlig, men hvem synes dere er finest? http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...up/bordkort.htm Vi tror vi skal gjøre det helt enkelt nemlig og ikke lage for mye dill ut av det, men jammen meg er det vanskelig å få "perfekte" bordkort også...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. mars 2002 #2 Del Skrevet 28. mars 2002 Hvis du er ute etter det "perfekte" så finner du det aldri......... Jeg synes egentlig det 1. bildet var finest jeg.....det er litt min stil - enkelt, men samtidig ikke standard. Men bare for å ha sagt det: Alle var fine. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 28. mars 2002 #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg synes også det første var finest, men jeg likte nummer 2 veldig godt også jeg da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg synes det aller fineste forslaget var nr.2 med hjertet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 Likte nr 1 best.Enkelt, fint og stilfullt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mars 2002 #6 Del Skrevet 28. mars 2002 jeg ville ikke valgt nr 3! men det er min mening da klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 28. mars 2002 #7 Del Skrevet 28. mars 2002 Nr 2! Absolut enligt min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 28. mars 2002 #8 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei Kristin. Jeg synes nr 1 er det fineste, stilig 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-03-28 17:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 28. mars 2002 #9 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi kommer ikke til å velge bordkort nummer 3 nei, det har vi slått helt fra oss! Dette var bare noe jeg laget kjemperaskt noen få dager etter forlovelser også. Selv synes vi nummer 1 er det fineste. Veldig enkelt og samtidig stilig. Invitasjonene våre har dere kanskje sett, men de er iallfall sånn brent rundt kanten de også. Dette kommer til å gå igjen flere steder i bryllupet. Nummer 2 er jeg redd kan bli litt ustødig. Synes det var veldig stilig når vi lagde det, men etter å ha sett hvor enkelt det kunne gjøres med nummer 1 ble vi usikre... Moro å få tilbakemeldinger uansett! Fortsett med det!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. mars 2002 #10 Del Skrevet 29. mars 2002 heia jo da, de var jo søte men de lignet masse på juletrekuler og dere skal vel gifte dere før jul, trodde jeg oi nå fikk jeg kjempe god ide hva jeg og datteren min kan lage til jul klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #11 Del Skrevet 29. mars 2002 Selv synes jeg de så litt for simple ut jeg og litt for hobbyaktige... Men men. Fikk ikke assosiasjon med jul akkurat, men så er det ikke kuler egentlig heller. Det er treknapp med en liten trekule i bunnen som støtter den opp. Uansett, vi ender ikke opp med disse uansett! Men hyggelig å kunne gi deg noen tips til julepuslerier! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. mars 2002 #12 Del Skrevet 29. mars 2002 takk takk for tipsen prøvde nettop å lage noe lignende for å se om hun i hele tatt var intersert! og gjett da, hun hjalp meg og holdt på og var sååå intersert nå klarer jeg ikke å vente til å butikkene åpner slik at vi kan lage masse i sammen dette her var kjempe gøy takk takk12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #13 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg elsker å pusle med alle mulige sånne ting, kanskje du kan få ennå flere tips fra min hobbyside som du og datteren din kan pusle med? Siden er iallfall denne: http://www.geocities.com/kristinkol/ Her finner du både fremgangsmåter og bilder av en del ting du kan lage.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #14 Del Skrevet 1. april 2002 Jättefine alla i hop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 2. april 2002 #15 Del Skrevet 2. april 2002 Personlig syns jeg nr. 1 er finest. Uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 2. april 2002 #16 Del Skrevet 2. april 2002 Litt gøy å høre at de fleste er enig med oss. Vi går nok for nummer 1 ja. Enkelt og stilfullt. Dessuten slipper vi det store problemet om hvordan vi i alle dager skal brette serviettene pent. Prøvde meg nemlig hjemme og det ble bare tull. Men med en slik serviettholder som bordkort er det jo en enkel sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 2. april 2002 #17 Del Skrevet 2. april 2002 Vi hadde også serviettringer som bordkort: Remser i sølvkartong med et "halvt hjerte" i hver ende. Vi lagde en sirkel av remsa og fletta hjertedelene i hverandre. Så skreiv vi navnet på gjesten i hjertet. Passe fint og passe mye arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå