Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Trakk visdomstannen på tirsdag nesten en uke siden, og jeg har fremdeles såpass vondt at jeg må ta smertesillende. Jeg syns jeg har hatt vondt såååå lenge, hvor lenge har man vondt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du kan be om en sjekk hos tannlegen? Jeg fikk trukket alle fire samtidig, og jeg hadde vel bare smerter den første dagen, men jeg merket at hvis jeg anstrengte meg, følte jeg meg ikke bra den første uka. Men etterpå hadde jeg ikke noen problemer.

Gjest gjesta
Skrevet

Det høres litt lenge ut, men jeg tror du kan vente litt til med å kontakte tannlegen, så lenge det ikke er veldig hovent eller verker. Har det blitt mondre vondt i løpet av uka, eller er det like vondt nå som det var på onsdag?

Gjest Gjest
Skrevet

Det ble mye bedre, men så natt til lørdag våknet jeg at det plutselig drit vondt. Blødde litt hele lørdag... Skal uansett tilbake i mogen å fjerne stingene. Den ble forsovit opperert ut da ikke trukket.

Jeg er jo hypokonder da, så det er jeg er litt redd for at det har skjedd noe skade og at jeg ikke blir kvitt smertene.

Skrevet

Det var meg over

Skrevet

Tror dette varierer veldig fra person til person....Jeg hadde ikke vondt etterpå i det hele tatt,så trengte ingen smertestillende!

Gjest Gjest_Fiffi_*
Skrevet

Jeg opererte ut den ene visdomstannen i underkjeven for ikke lenge siden; de brukte en time for å få den ut :overrasket: Etterpå gikk jeg på smertestillende en ukes tid.. Men etterpå har alt blitt bra, så hold ut; det ordner seg! :klem:

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Det er mange som har vondt mer enn en uke. Men så rart at du ikke fikk selvoppløsende tråd?

Skrevet

Det er ofte stor forskjell på å trekke og å operere ut. Hvis du har trukket, høres det veldig rart at du fortsatt må ta smertestillende en uke etterpå. Jeg har gjort begge deler, og det var UTROLIG stor forskjell. Følte meg helt ødelagt i flere dager etter å ha operert ut.

Så forresten nå at det er en stund siden du skrev innlegget ditt - hvordan gikk det hos tannlegen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...