Gjest Gina Hva Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg er 13 år og selvsagt (?) jomfru. Jeg er jente, og grugleder meg til jeg blir 16 om tre år. Blir jeg ikke blåst opp som en balong sår han stikker den inn? kan livmoren bli full av luft som ikke slipper ut igjen?
Gjest Vidvandre Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Du blir nok ikke blåst opp som en ballong, nei. Litt luft kan komme inn, men det kommer ut igjen når penis kommer ut, så det trenger du ikke å bekymre deg for. Forøvrig syntes jeg at det er veldig bra at du velger å vente med sex til du er ihvertfall 16. Og det er ingen hastverk om å ha sex da heller; jeg venta enda noen år jeg (19år), og er sikker på at jeg fikk mye mer ut av sexen ved å vente til jeg var helt klar og hadde en snill kjæreste
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Takk for svar. er vaginaen som et rør som er tett innerst, eller er det åpning inn til livmoren? Det må vel være åpning, med tanke på at sæden skal slippe inn til egget? Luft kan vel komme inn gjennom den samme åpningen? Ps. Hvorfor har du en mann som avatar? Hvem er han? idolet ditt? Bare lurer.
Gjest Vidvandre Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg aner fint lite om anatomi og teori desverre, har bare praktisk erfaring Men har vel funnet ut at det som kommer inn kommer også ut igjen, inkludert luft og sæd (bortsett fra de cellene som fester seg til livmoren). Mannen på min avatar er Aragorn fra Ringnes Herre, aka Strider/Vidvandre på norsk. Har han som avatar fordi jeg syntes han er tøff
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 http://pernille.info/ Om du går inn på "livmortapp" der, så ser du hvordan det ser ut helt innerst i skjeden. Det er en liten klump der, med et hull som sæd kommer inn og mensblod ut. Står mye annet nyttig der også, som det kan være greit å se litt på om du har lyst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå