Gå til innhold

grønnsaksabonnement


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Vi har omsider somlet oss til å skulle bestille abonnement på økologiske grønnsaker, men klarer ikke helt å bestemme oss for om vi skal ha sesongpakke (mer lokale varer, etter årstid) eller vanlig grønnsakspakke. Er det noen her som har erfaringer å dele? Vi bestiller fra Økomat Innherred i Trøndelag, om det har noe å si.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Jeg ble så inspirert her inne for noen uker siden at jeg bestilte abonnement (fra økomat innherred det også). Vi har standard frukt og grønt pakke til 268. Nå har vi bare fått levert en gang, men da fikk vi kiwi, appelsin, pærer, løk, kålhode, gulrøtter, knollselleri. Tror det var alt, husker ikke helt.

Var veldig fornøyd med den leveransen, men skulle ønske det hadde vært litt mer grønnsaker og litt mindre frukt (men hvis du skal ha ren grønnsaksabonnement er jo ikke det noe problem for deg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk for svar :) Jeg tror jeg bestilte slik at det kommer en sesongpakke (minste str) hver 14. dag, og begynner å lure på om det kanskje blir litt mye - vi er jo bare to personer... Riktignok spiser vi ganske mye grønt, men likevel... Men vi kan jo vente og se hvor mye det egentlig blir. Går sikkert an å endre abonnementet til månedlig levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...