missluna Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Så reklame for denne dvd'n et sted på nett og ble litt interessert. Men ettersom dvd'n er veldig dyr og jeg er veldig skeptisk til alternative metoder å klare å stumpe røken på, lurer jeg på om det er noen som har prøvd dette? Fungerer det? http://www.torgrimholte.com/?cid=4
Dru Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Skal man først bruke denne metoden, så ville jeg heller brukt penger på hypnoterapi utført av en skikkelig behandler. Det er nok dyrere, men siden jeg ser på Torgrim Holte som en underholdningsmann, så ville jeg ikke satset på denne.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Men reagerer på: "De aller fleste vil ha godt utbytte av hypnoterapi, mens det for et fåtall kan ha liten eller ingen effekt. Man regner med at rundt 5% ikke får utbytte i det hele tatt. Dette gjelder i stor grad mennesker som lider av altfor lavt blodtrykk, hjerneskader, schizofreni og alvorlige personlighetsforstyrrelser eller tvangslidelser, psykoser, kardiovaskulært sjokk, eller som er under påvirkning av visse legemidler, narkotika eller alkohol." Han har "glemt" de som har liten fantasi, og som vil ha vansker med å leve seg inn i det. Småskummelt om folk ikke får noen virkning og tror det er noe virkelig GALT...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 virket bra på min kone ja men dessvere så har vi rotet den bort så hun startet å røyke igjenn men har bestilt en ny no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå