evatrygve Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Noen som vet om en tøff bil? Vi gifter oss 30 juni i Orkdal. Det ultimate hadde vært en rød boble cab. Noen som har noen tips?... Om ikke cab så en stilig bil... Håper på mange tips!
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Bruker du StudioG til bilder eller brudestæsj fra Evas brud kan du leie bil gjennom dem: http://www.studiog.no/
ija Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Avis bilutleie (avd Værnes) har flere stilige biler, samt at du får med en pakke med bryllupspynt i leieprisen. www.avis.no
evatrygve Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 (endret) jippi vi har funnet bil På veteranvogn klubben og norsk sportsvogn klubb sine sider er var det mange tøffe biler. Når vi har reg nr får vi også tak i eieren og så var saken løst.. blir stilig ja! men mange takk til dere som ga meg gode tips! Endret 8. mars 2007 av evatrygve
dharma Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Hvor mye må dere betale da? Vi har ikke funnet noen bil enda vi heller..
evatrygve Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2007 Det ble en mercedes benz 220 s 1959 modell. Har også fått tilbud om å låne en annen men fåreløpig blir det denne. Det er gratis å det gjør ikke noe d..
nygarda Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Jeg ringte Trøndertaxi, og har fått navnet til en som har oversikt over slike oppdrag. Han skal sende meg tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå