Gjest Liten Skrevet 24. februar 2003 #1 Skrevet 24. februar 2003 Sitter her på jobben med svømmetøyet ferdig pakket og er sånn rent prinsipielt på vei til Tøyenbadet. Men det var det der med dørstokkmila da... Ettersom det er vinterferie, så er det sikkert overfylt ferierende skoleunger; jeg er trøtt og sliten etter en lang dag på jobb; Tøyenbadet ligger ikke på veien hjemover, men i stikk motsatt retning osv.... Det er ikke måte hvor mange dårlige grunner jeg har for å ikke slepe meg bortover - kan noen være så snille å gi meg et spark bak før rumpa mi blir så stor at den fylle Tøyenbadet helt alene? :o
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #2 Skrevet 24. februar 2003 Sender deg herved en real tupp i stumpen, og ser du allerede løper ivei til Tøyenbadet.. Tenk bare så deilig det er når du er ferdig..!! :D
Gjest Liten Skrevet 24. februar 2003 #3 Skrevet 24. februar 2003 hmmm.... syntes jeg kjente noen pirke litt i meg.... *ser meg rundt* nei, var visst ingen!
Kristian (71) Skrevet 24. februar 2003 #4 Skrevet 24. februar 2003 Liten.... jeg trenger litt trim... kan ikke du komme å vise meg litt rundt på tøyenbadet da? Er sikker på at jeg svømmer lengre enn deg assa *satser på at hun ble provosert nå*
Gjest Liten Skrevet 24. februar 2003 #5 Skrevet 24. februar 2003 hmmmm..... har vanskelig for å ikke henge meg på disse unge, spreke mennene som ser det som et nederlag når jeg henger meg på, eller enda verre, svømmer forbi dem.... *kikker alvorlig på veska med svømmetøyet* kanskje på tide å leve opp til min egen signatur?
Kristian (71) Skrevet 24. februar 2003 #6 Skrevet 24. februar 2003 kanskje på tide å leve opp til min egen signatur? Ja, kanskje det :blunke:
Gjest Liten Skrevet 24. februar 2003 #7 Skrevet 24. februar 2003 :oops: *løper til t-banen, retning tøyen*
Tusenfryd Skrevet 25. februar 2003 #8 Skrevet 25. februar 2003 *løper fortere og fortere og fortere* Og DÆNG - rett i rompa på Liten.... vet det var i går - men kanskje det hjelper i dag også...
Gjest Liten Skrevet 26. februar 2003 #9 Skrevet 26. februar 2003 he he..... dårlig gjort å komme å klaske meg på rumpa der jeg stod og holdt foredrag for en hel gjeng i går da, Tusenfryd men tanken var god, så du er umiddelbart tilgitt! Og for the record: Jeg kom meg i Tøyenbadet på mandag - hadde rett i mine bange anelser om litt for mye folk, så det ble ikke mer enn 1000 meter, men jeg kom meg over dørstokkmila. wiihiii!!!
Tusenfryd Skrevet 26. februar 2003 #10 Skrevet 26. februar 2003 Og i morgen likedan - ikke nok med en gang vet du men en veldig flott begynnelse! Denne uken er det vinterferie, det kan ha noe å si for befolkningstettheten...
Gjest Liten Skrevet 26. februar 2003 #11 Skrevet 26. februar 2003 betyr det at du har bestemt at jeg skal svømme i morgen også, Tusenfryd? :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå