Gå til innhold

Shopping på Agia Napa


Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Gjest gloria

Har tidligere postet en tråd ang. Agia Napa og hotellet vi skal bo på.Har den siste tiden "googlet" litt for å finne ut om shopping der nede,uten hell.Eksisterer det muligheter for shopping - og da ser jeg bort fra "jalla" turistsjapper med fake t-shirts o.l.

Fant ut at det nå en Zara butikk i Larnaca (eller noe)..så hadde vært fint om det var noe lignende i Agia Napa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oyy...skal du shoppe er Agia Napa definitivt ikke stedet! Agia Napa er et rent turiststed bygd utelukkende for turister. Her er det kun flytemadrassbutikker og noen få butikker lengst oppe med sportstøy/ badetøy.

Ta bussen inn til Larnaca om du vil shoppe. Skal du hit i juli-august er det dødsvarmt inne i Larnaca da....

Endret av FrøkenHobart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det..Ayia Napa hadde ingen ting å by på innen shopping desverre :S

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agia napa har noen klesbutikker(hvis det var det du tenkte paa)Men de er som oftest satt opp i pris,pga av turister.

Du kan ta bussen,eller leie en moped.Og dra 10 min fra agia napa, til Paralimni.Der har de mange,mange butikker.Men de har ikke Zara desverre:(

Eller vil du ha enda bedre utvalg av butikker,sa reis til Larnaca.(ca 20 min med buss)

Der finner du Zara,mango,Terranova,ja pluss mange flere.

Hovedstaden Nicosia er den perfekte stedet for shopping pa kypros.Der har de oxo shopping sentre.Og en lang gate(som karl johan,oslo) med masse butikker.

Naar reiser til til agia napa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria
Agia napa har noen klesbutikker(hvis det var det du tenkte paa)Men de er som oftest satt opp i pris,pga av turister.

Du kan ta bussen,eller leie en moped.Og dra 10 min fra agia napa, til Paralimni.Der har de mange,mange butikker.Men de har ikke Zara desverre:(

Eller vil du ha enda bedre utvalg av butikker,sa reis til Larnaca.(ca 20 min med buss)

Der finner du Zara,mango,Terranova,ja pluss mange flere.

Hovedstaden Nicosia er den perfekte stedet for shopping pa kypros.Der har de oxo shopping sentre.Og en lang gate(som karl johan,oslo) med masse butikker.

Naar reiser til til agia napa?

Hvor langt er Nicosia fra Agia Napa da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er Nicosia fra Agia Napa da?

Ops,glemte selvfolgelig a skrive det...:)

Under en time med buss.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...