Gjest Gjest_Anonymnå_* Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har de siste årene hatt masse kviser, uren hud og følt meg skikkelig fæl. For tre måneder siden begynte jeg med å spise makrell i tomat på brødskiven (tynne skiver) og har spist en boks eller to hver dag med det. (også annen makrell på skiven, peppermakrell o.l) altså økt fiskeinntaket også når det gjelder middager. Jeg har her jeg sitter i skrivende stund en nydelig hud og omtrent kvisefri! Har det noe med makrellen? Jeg tror nemlig det! men er ikke sikker!
Gjest Gjest_Anonymnå_* Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 * skal stå også, og ikke altså - også økt fiskeinntaket når det gjelder middager
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 omega 3 da sikkert. Er bra for huden det vet du
Gjest Gjest_Anonymnå_* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Men er ikke omega 3 en fettsyre? rart at fett liksom kan hjelpe når det er for mye fett fra før.. i huden.. Noen som kan forklare meg det der?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Takk for tipset, det skal jeg og prøve. Men jeg orker nok ikke å spise makrell i tomat hver dag, og som fattig student har jeg ikke råd til så mange fiskemiddager. Men et omega3-tilskudd skal jeg spandere på megselv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå