Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i gang og skal scrappe kalender for 2008. Men jeg finner ingen tomme? :klø:

Har funnet kalendere som man kan bruke uavhengig av år, som man fyller på dato og dager selv, men jeg vil ikke ha sånn.

Noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er litt tidlig ute,med tanke på kalender til 2008.De bruker nok ikke å komme i butikkene før etter sommeren engang. Så da må du nok bruke de tomme eller smøre deg med tålmodighet i noen mnd ennå.

Skrevet
:ler: Jeg er av den utålmodige typen, som du skjønner... Får bare vente da!
Skrevet

Eller hva med å finne kalendersider på nett og skrive de ut???

Skrevet

Hmm.. Det har jeg ikke sjekket ut - takk for tipset! Skal gjøre det med en gang :)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_*-*Pinky*-*_*
Skrevet

Dytter frem denne jeg..

Neon som vet om det er komt kalendere i noen butikker nå?

Skrevet

Er kalendere i butikkene nå ja.

Tomme kalendere har de ofte i bokhandlere.

Skrevet

Nille på Skårer har!

Fant A4 kalender for 2008 der i går.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg leter også etter disse... Har funnet opp til flere maler på nettet - noen fine også. Men hvordan få de innbundet? :klø:

Og hva koster det? 40,- per stk på Nille er ikke så ille når du skal lage noen, men hvis det koster over 100,- for å binde inn kjøper jeg heller på Nille...;)

Noen som vet hvor man kan få bundet inn det man skriver ut fra nettet?

:)

Skrevet

hei!

Du får binde inn utskrifter på butikker som binders, bonus, kansje elkjøp, enkelte fotobutikker. Ellers på trykkerier som Invivo (finnes ved høgskoler / universiteter)

Skrevet

Har vært innom 2 Binders, og der hadde de aldri hørt om den tjenesten... Derimot kunne de selge meg en slik maskin som binder inn til litt over tusenlappen...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...