Mrs B Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Lurer veldig på hva som er det sunneste alternativet av tunfisk i vann, olje eller gele!! Vet jo at tunfisk er sunt, men hvilken velger jeg!?
Rhiakath Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Tunfisk i vann er jo sunnest. Olje inneholder jo sunne fettsyrer, alt ettersom hva slags olje det er tunfisken ligger i. Men alt i alt er nok tunfisk i vann sunnest, også kalorimessig.
Gjest bada Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg vil tro de er omtrent like sunne. Men den i olje smaker klart best!
aimee Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Enig! Olje er desidert best! Og tehnk heller slik; tunfisk er sunt uansett, så om det ligger i olje eller vann...
Gjest Deception Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Oljen de bruker, er jo stort sett olivenolje, så isolert er tunfisk i olje sunnest. Men for den som tenker kalorier, er nok tunfisk i vann lurere. Tunfisk i gele smaker helt for j. Ikke engang katten ville ha det.
aimee Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Tunfisk i gele smaker helt for j. Ikke engang katten ville ha det. ← Ikke min heller!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå